ח"כ מיקי זוהר (ליכוד) שוחח היום (שלישי) עם אילון חסון ב-103FM, זאת על רקע הקלטתו המביכה שנחשפה אמש, בה הוא מכנה את ראש הממשלה בנימין נתניהו "מניאק" בעקבות תמיכתו ביוסי בכר לראשות עיריית בת ים, שמתמודד נגד מועמד הליכוד צביקה ברוט. "זאת שיחה אישית שקיימתי עם חבר", אמר זוהר. "זו מין תחושה שחושפים אותך בסיטואציה מאוד אישית. יש פרטיות מסוימת שאדם מצפה שישמרו, ובטח בשיחות אישיות בינך לבין מישהו שנחשב לחבר שלך. הסיטואציה היא לא נעימה והובכתי".

"לא שמעתי מאז מראש הממשלה, אבל אני חושב שעם כל הרעש שמסביב, בציבור זוכרים שמדובר בשיחה פרטית", אמר. "כשאנשים מדברים באופן אישי ביניהם, לפעמים הם משתמשים במונחים שלא אומרים בפרהסיה. צר לי שזה דלף החוצה".
כשנשאל ח"כ זוהר מי הקליט את השיחה, אמר כי ככל הנראה מדובר בפעיל במטה הבחירות של המועמד לראשות עיריית בת ים צביקה ברוט. לטענתו, הפעיל נפגע מתמיכתו של נתניהו במועמד השני, יוסי בכר. "אני לא רוצה לדבר על מי שהקליט, אבל אני רק יודע שזאת הייתה שיחה עם אדם שנחשב לחבר ודיברתי איתו פתוח", סיפר ח"כ זוהר.

"מי ששמע את השיחה מבין שהיה רצון לדובב אותי, או להוציא ממני את העמדות האלה - שאגב לא הסתרתי גם בפני ראש הממשלה ואחרים. אמרתי בצורה ברורה שאני חושב שראש הממשלה טעה כשתמך בבכר, כי הטעו אותו".

 
כשנשאל ח"כ זוהר האם שינה את עמדתו וחזר בו מתמיכתו בברוט לאחר שנפגע מאותו חבר שהקליט אותו, אמר כי "אני אף פעם לא משנה את עמדותיי. אני דבק בהן. נעשתה טעות על ידי לשכת ראש הממשלה שהוציאו את הסרטון לבכר. אני לא צריך לשנות את דעתי רק כי מישהו פגע בי".
כמו כן, הוסיף ח"כ זוהר כי הוא ממשיך להיות נאמן לראש הממשלה בנימין נתניהו. "איש לא יוכל לחלוק על נאמנותי לראש הממשלה", אמר. "הוכחתי את נאמנותי ואמשיך להוכיח אותה מתוך אמונה שנתניהו הוא ראש הממשלה הטוב ביותר למדינת ישראל, אבל אם הוא טועה – יש מי שיבקר אותו".
ח"כ זוהר סיפר כי חברו, שהקליט אותו, אמר לו כי לא הייתה לו ברירה. "הוא טען שהנזק שנגרם למועמד שלו היה בלתי הפיך, ואולי הדבר הזה ישפר את המצב. שילמתי מחיר בשביל החברות, אבל אני לא מתחרט על זה כי באופי שלי אני חבר של כולם וסומך על אנשים. אני מניח שפחות אדבר בטלפון מעכשיו".
"כל עניין ההקלטות חצה את כל הגבולות האפשריים", המשיך. "אין לאנשים פרטיות והם לא יכולים לדבר חופשי. כל מילה שמוציאים מהפה צריכים לשקול מיליון פעם לפני. שיחה פרטית שדולפת זו התחושה הכי לא נעימה שיש בעולם. אתה מרגיש שחושפים אותך ערום ברחוב, ולצערי זה קורה הרבה במדינת ישראל. אנשים חוצים קווים אדומים רק בשביל להגשים את המטרות שלהם, ואני חושב שזה לא סביר בעליל ושיש לעשות פה שינוי".
לסיום, שאלה אילה חסון מדוע ראש הממשלה נתניהו העביר את תמיכתו מברוט לבכר. "זו שאלה שצריך לשאול את נתניהו", השיב ח"כ זוהר. "כל שרי הליכוד היו בכנס התמיכה לברוט, וכולם רצו שברוט – נציג הליכוד, יהיה ראש העיר בבית ים. לצערי שכנעו את נתניהו לצלם סרטון לבכר. לי זה לא משנה", אמר ח"כ זוהר לסיום. "אני חושב שהפסדתי בכל מקרה".