מחמוד איימן מחאג׳נה בן ה-20 נורה הלילה (שבת) באום אל פאחם, בעת שישב ברכבו בעיר. הוא פונה אל המרפאה המקומית כשהוא פצוע באורח קשה. 
גורמי רפואה מסרו כי הוא פונה בהמשך אל המרכז הרפואי "העמק" בעפולה, וכי מותו נקבע בבית החולים. כוחות משטרה נמצאים בזירה, בפיקוד גורמי המרחב והתחנה והחלה חקירת המקרה.

מחמוד איימן מחאג׳נה
בחודש שעבר גבר כבן 60 נורה למוות בטירה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית חולים מאיר כשמצבו קשה והוא סובל מפצעי ירי בפלג גופו העליון, אך הרופאים בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו.

לפני כשלושה חודשים, נרצחו בעיר צעיר וצעירה מאורסים. ב-31 לאוגוסט, נורו הזוג, בשנות ה-20, כשהם ברכבם. הצעיר מת מפצעיו במקום, והצעירה פונתה לבית החולים מאיר, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. על פי מוחמד מנסור, חובש בכיר במד"א שטיפל בשניים, הם היו ברכב כאשר נורו. "היינו בתחנת מד"א כששמענו את היריות ברחוב. יצאנו בריצה למקום וראינו את הרכב על המדרכה. נהג הרכב, צעיר כבן 20 היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ובתוך זמן קצר נקבע מותו בשטח. צעירה שהייתה במושב לידו נפגעה באורח אנוש בפלג גופה העליון. העברנו אותה תוך כדי טיפול רפואי לאמבולנס ופינינו אותה במהירות לבי"ח כשמצבה קריטי", הוא סיפר.