הותר לפרסום: המשטרה עצרה השבוע חשוד ששדד ותקף באכזריות אנשים אותם הכיר ברשת כשהוא מתחזה לבחורה. החשוד, תושב קרית אונו בן 24, נהג על פי החשד לפתות גברים באתר היכרויות באינטרנט, ביקש מהם תמיכה כלכלית בתמורה לשירותי מין והיה קובע מפגשים עמם ברחוב הזמיר בקרית אונו, שם תקף אותם ושדד את כספם. מדובר באדם גדול ממדים, חזק מאוד, שהשאיר את קורבנותיו המומים ומבולבלים ולכן לא הצליחו לברוח. 


על פי החשד, כשהגיעו אותם גברים לפגישה, תקף אותם בן ה-24 אכזריות תוך שהוא גורם לחבלות בגופם ושדד את כספם. יחד עם החשוד נעצרה חברתו בת ה-18, אולם היא לא היתה חלק מהמפגשים ושוחררה.

עד כה, הוגשה בעניין תלונה אחת, כאשר אחת נוספת אמורה להיות מוגשת היום. המשטרה יודעת בוודאות על שני קורבנות נוספים, אותם היא מנסה לאתר כעת. כמו כן, המשטרה מכירה גם מקרים נוספים על פי אופי הפעולה. במקרה אחד, שדד בן ה-24 5,000 שקלים, ובמקרה אחר הצליח לשדוד 1,600.
 
החשוד נעצר לאחר שבלש של המשטרה ניהל עמו שיחה ברשת וקבע איתו מפגש. הבלש, גם הוא גדול ממדים, הגיע למקום ונאבק עם החשוד, שאף הצליח לחבוט בראשו. בסופו של דבר, הצליח הבלש להשתלט על החשוד ועצר אותו.
 
אמש הובאו בן ה-24 ובת זוגו לבית משפט השלום בת"א, ובסיום הדיון הוחלט על הארכת מעצרו של החשוד המרכזי עד ליום ראשון, השני לדצמבר. החשודה השנייה שוחררה למעצר בית. 

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל ממשיכה בחקירת האירוע ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להביא את החשוד במעשה לדין".