הנהלת גן ילדים במרכז הגישה תביעה על סך 40 אלף שקל נגד אם בגין חוב בשכר לימוד עבור  שני ילדיה המתחנכים בו. הנתבעת הייתה בעבר נשואה לגיסו של בעל המניות בגן. בכתב התביעה, שהוגש באופן נדיר בבית משפט השלום ולא בבית המשפט לעניני משפחה, נטען כי "בשל קרבת המשפחה שלה לא נגבה ממנה תשלום לאורך השנים, אלא שלאחר הפירוד בין הצדדים עומדת החברה על קבלת התשלום המגיע לה מהנתבעת בשיעור של מחצית משכר הלימוד של הקטינים". עוד נטען כי האם התעלמה מפניות הגן ולא פרעה שום תשלום, אף שהקטינים המשיכו כל העת להתחנך בגן. 
הנתבעת טענה בכתב ההגנה כי "מיד עם מועד הקרע נעשתה פנייה לעירייה, מתוך כוונה לרשום את הילדים בעלות מסובסדת הגיונית וסבירה, שכן העלות אותה ביקשה התובעת הינה מופקעת, ואין ביכולותיה הכלכליות של הנתבעת לעמוד בתשלום המבוקש, ובשים לב שעד עתה לא נדרשה לשלם דבר, ועתה המבוקש על ידי התובעת מחיר פי שניים מהסביר והמקובל בגן, כפי שנעשה עם לקוחות נוספים אשר להם שני ילדים ומעלה המתחנכים בגן אשר בבעלות התובעת, והכל מתוך נקמה אישית במבקשת.

מהעירייה נמסר לנתבעת כי עליה להנפיק אישור ביטול רישום הקטינים בגן מטעם התובעת, לצורך רישומם בגן חלופי אחר ובעלות למטה משליש, אישור אותו סירבה התובעת להנפיק. ללא אישור זה הנתבעת נותרה אל מול שוקת שבורה".
מהגן נמסר: "אנחנו דוחים על הסף את הטענות של הנתבעת. מדובר בתביעה כספית מוצדקת וכל סיפורי המעשיות לא רלוונטיים".

הבעל מסר כי אינו יודע על התביעה.