הפרקליטות הגישה הבוקר (רביעי) לבית המשפט המחוזי בירושלים בקשה לתיקון כתב האישום, שהוגש זה מכבר בעניינם של עוה"ד רונאל פישר ופרקליטת מחוז ת"א לשעבר רות דוד ואחרים, במסגרתה מבקשת הפרקליטות כי בית המשפט יורה על הוספת אישום של שיבוש מהלכי משפט נגד רות דוד. זאת, בנוסף לשלושה אישומים בדבר שיבוש מהלכי משפט המיוחסים כבר לרות דוד בכתב האישום המקורי.



כזכור, המשפט נגד רות דוד נמצא בשלבי ההוכחות וכבר העידו בו עדים מרכזיים. המשפט ממשיך להתנהל וצפויים להשמע עדים נוספים במסגרת פרשת התביעה.

על פי הבקשה, לאחרונה, בנובמבר 2018 במהלך חקירתו הנגדית של העד ששון חי, הציג רונאל פישר לבית המשפט מסמכים הנוגעים לתביעה אזרחית אשר הגישו העד חי ואחרים. במסמכים נטען, בין היתר, כי רונאל פישר ורות דוד שיבשו מהלכי משפט בנוגע לגיסו של ששון חי, זוהר בוצ'ן.

על פי הנטען במסמכי התביעה האזרחית, השניים הזהירו את לימור בוצ'ן, אשתו של זוהר בוצ'ן, במסגרת פגישה בה נכחו שלושתם, בדבר מעצרים הצפויים להיערך כחלק מחקירת פרשת "מי אביבים". על פי הנטען, באותה פגישה הם אף הנחו אותה לדאוג שבעלה יטוס לחו"ל כדי שלא ניתן יהיה לעוצרו, ובעקבות זאת נטען כי בוצ'ן אכן יצא לחו"ל.  

לאור ההתפתחות האמורה, שהביאה לידיעת התביעה מידע חדש הנוגע לדוד שלא היה ידוע לתביעה או למשטרה קודם לכן, בוצעה השלמת חקירה נקודתית ביחס לאמור לעיל. כעת, לאחר ביצוע השלמת החקירה, ומכיוון שלדעת התביעה נאספו די ראיות המצדיקות להאשים את רות דוד באישום נוסף, מבקשת הפרקליטות את תיקון כתב האישום.