משטרת ישראל, בעקבות דרישת בכיר במשרד המשפטים, הורתה לגלי צה"ל ולחדשות ערוץ 13 להשמיד כל חומר שנמצא בידיהם אשר התקבל מהטלפונים של אפי נוה, שנפרץ לכאורה על ידי כתבת גל"צ הדס שטייף, או להעבירו מיידית לידי המשטרה. כך לדברי שני מקורות בכירים במשרד המשפטים. רמז נוסף לכך התקבל הבוקר בדיון בבית המשפט המחוזי על צו איסור הפרסום על שמות החשודות. בדיון טען נציג היחידה החוקרת, רפ"ק אסף וולפיש כי המשטרה עשתה כל שביכולתה כדי "להתחקות אחרי כל אדם שמחזיק בחומר. לטעמנו החומרים נמצאים בשליטתנו המלאה, וככל שחס וחלילה אני טועה, אשמח לדעת על כל מקור נוסף כדי לשים את היד על החומרים".
בפרקליטות ובמשטרה התקבלו אינדיקציות ברורות לכך שהחומרים שהושגו באמצעות הפריצה, לכאורה, החלו לדלוף מגל"צ לכיוונים שונים, ובכלל זאת לחדשות ערוץ 13, ראשי מחאת המתמחים וחברי כנסת שונים.
כבר עם חשיפת הפרשה, שיגרו במשטרה ובפרקליטות מסר לגלי צה"ל ולערוץ 13 כי פרסום החומרים מהווה עבירה פלילית וכן הפרת צו שיפוטי, ויחשוף אותם בפני סכנת העמדה לדין. המסר הועבר לאחר שבגל"צ ובחדשות 13 פרסמו חומרים מתוך מכשיר הטלפון הפרוץ. אולם כעת הוחלט לנקוט צעד אחד נוסף ולדרוש שליטה מלאה על החומרים.

בכיר בפרקליטות מבהיר ל"מעריב אונליין" כי בניגוד לפרסומים, לא נחתם עם שטייף הסכם חסינות. לדברי הגורם הבכיר, שטייף קיבלה הבטחה בעל פה על ידי המשטרה בתיווך פרקליטות המדינה והפרקליטות הצבאית שבעת מסירת החומרים לקציני המשטרה, כל מידע וחומר שתעביר להם לא ישמשו נגדה. 
לדבריו, לכל יתר המעורבים בביצוע העבירות, אם ישנם כאלה, לא הובטח דבר והם עלולים להיחקר על חלקם בפרשה. מעבר לכך, אם למשטרה יועברו ראיות והוכחות חיצוניות לביצוע העבירות על ידי שטייף, גם היא תיחקר ותועמד לדין. 

שטייף. צילום: אלוני מור
שטייף. צילום: אלוני מור


מנגד, גורם אחר במשרד המשפטים אומר כי מדובר בהיתממות, ולמעשה הוענקה חסינות גורפת לשטייף, וכי המשטרה כלל לא חוקרת ולא מתכוונת לחקור אותה ואת הדלפת החומרים הפרטיים של נוה. זאת, חרף תלונתו של נוה במשטרה ודרישתו לפתוח בחקירה נגד המעורבים בפריצה ובהדלפת החומרים. 
 
בתוך כך, יו"ר לשכת עורכי הדין הפורש שלח מכתב התראה לגל"צ, להדס שטייף, לראש מחלקת החדשות אילאיל שחר, למגיש רזי ברקאי ולעורכת נורית קנטי. במכתב ההתראה דורש נוה באמצעות עורך דינו, בועז בן צור, להחזיר תוך 24 שעות את הטלפונים ואת החומרים שנלקחו מהם.
 
בהתראה, דורש נוה פיצוי של חמישה מיליון שקלים בעקבות הפריצה לטלפונים הסלולריים שלו, מה שהוביל לחקירת פרשת "מין תמורת מינוי", בה נחשד נוה בשוחד, מרמה והפרת אמונים. "דומה שקשה עד מאוד להיזכר בהתנהלות עיתונאית כה לקויה ופסולה כפי זו העומדת על הפרק כעת, התנהלות שקשה ליישבה עם אמת מידה חוקית או עיתונאית כלשהי", כתב פרקליטו של נוה, עו"ד בועז בן צור. "בשבועות האחרונים ביצעתם שורה של עבירות פליליות, כשקיבלתם לידיכם את המכשירים, העתקתם את תוכנם, עיינתם בתכתובות אישיות ושידרתם אות עיקרי הדברים מעל גלי האתר ומסרתם אותם לידי המשטרה". 
 
לדברי בן צור, "מדובר בהתנהלות שאיננה חוקית ופגעה פגיעה חריפה ביותר במרשנו, כמו גם בצדדים שלישיים". על כן דורש נוה, מלבד פיצוי של חמישה מיליון שקלים, גם החזרת כל החומרים תוך 24 שעות והתנצלות. גל"צ בחרו שלא להתייחס למכתב ההתראה של בן צור. 
 
חדשות ערוץ 13 בחרו שלא להגיב לידיעה. מגלי צה"ל נמסר כי "גלי צה"ל לא מחזיקה בחומרים, ולא מסרה מידע מכל סוג שהוא לכלי תקשורת אחרים".