חשד לרצח בפתח תקווה: יומיים אחרי שהוכרז עדיאל תורתי, צעיר כבן 21 מפתח תקווה כנעדר ושעות אחדות אחרי שהמשטרה כבר הפיצה את תמונתו וביקשה את עזרת הציבור בחיפושים אחריו, נמצאה גופתו של הצעיר כשהיא מוסתרת מאחורי פח אשפה גדול באמצע חורשה ועליה סימני אלימות קשים.


 

כבר בשבת אחר הצהריים דיווחו בני משפחתו של תורתי על היעדרתו וטענו כי מדובר באירוע חריג, שכן הצעיר אינו נוהג להיעלם ובוודאי שלא לענות לטלפון. 

במשטרה הבינו שמדובר באירוע שאינו שגרתי וזאת לאור נסיבותיו ולאור העובדה שמידע מודיעיני שנאסף העלה חשד לפיו נשקפת סכנה לחייו.
 
על פי אותו מידע מדובר בצעיר ללא הרשעות פליליות, אך מוכר כאחד שנוהג להתרועע בסביבת עבריינים למרות שהוא עצמו לא היה כזה. "זו משפחה נפלאה.  מאז בית הספר התיכון הוא בלט כאחד שאוהב את השטויות האלה של הברדקיסטים כמו שקוראים לזה", מספר גורם שהכיר אותו. 
 
במשטרה החלו לגבות עדויות מבני המשפחה, הוריו ואחיו של תורתי, מחבריו הקרובים ומאלו מהסביבה הרחוקה שהכירה אותו, והמידע שנאסף העלה חשש למספר סכסוכים פתוחים, חלקם קטנים וחסרי משמעות, אליהם נקלע הצעיר.
 
אתמול חלה התפתחות מסוימת בעלילה, שעה שלמשטרה הגיע ככל הנראה מידע שהעלה חשש לגורלו של תורתי. יתרה מכך, החל משעות הבוקר החלו בלשי המשטרה לסרוק את אזור החורשה הגובלת עם הרחובות אחווה והשומר, סמוך לשטח האחורי של מתחם בסיס סירקין. מדובר בחורשה מיוערת המרוחקת עשרות מטרים ממבני מגורים, מעין שטח פנימי מבודד שאיש לא מסתובב בו. 

גופה מוסתרת מאחורי פח אשפה

 
בשעות אחר הצהריים אותרה על ידי המשטרה במסגרת החיפושים הקדחתניים גופת הצעיר, כשהיא מוסתרת מאחורי פח אשפה גדול שנאסף מאזור אחר, דבר שהעלה את החשד בקרב החוקרים לפיו הרצח בוצע בזירה אחרת והגופה הועברה לשטח המיוער בניסיון להסתירה ועל מנת שלא יהיה ניתן לאתרה. 
 
כוחות משטרה גדולים, לרבות מעבדה לזיהוי פלילי (מז"פ) הגיעו לזירה, סגרו את האזור לכניסת אזרחים ופתחו בחקירת האירוע, כאשר החשד הוא שמדובר באירוע על רקע פלילי. 
 
על פי החשד, הגופה הועברה לחורשה והוסתרה באמצעות פח אשפה ביתי, על מנת שהעוברים ושבים בשבילים של החורשה לא יראו אותה ולא יחשדו בדבר.
במשטרה מעריכים כי מדובר ברצח שמקורו בסכסוך שהתגלע ככל הנראה בין הקורבן לבין גורמים אחרים. 
 
כדי להגיע אל המעורבים ברצח ולהשאיר בשלב זה את מרבית הפרטים תחת מעטה של סודיות כשהם מוכמנים ואינם ידועים למי שאינו עוסק בחקירה, הוציאה המשטרה צו איסור פרסום שקיבל את אישורו של בית המשפט, על כל פרט מפרטי החקירה. 
 
"זה רצח מזעזע ומתועב. לא מבין איך לוקחים ככה סתם חיים של ילד צעיר כל כך? מה כבר יכול להזיק בחור בן 20 שמישהו החליט לרצוח אותו באכזריות רבה כך כך?"  אמרו חבריו של המנוח.