כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד תושב הצפון שגרם לפציעתו של שוטר באורח קל בתאונת פגע וברח בכביש 75, סמוך לצומת יגור, שאירעה בחודש דצמבר. לפני כשבוע נעצרו הנאשם, בן 31, ואביו, בן 56, בחשד למעורבות בתאונה. 

המקרה אירע ב-30 בדצמבר, והרכב הפוגע נסע במהירות מופרזת של 135 קמ"ש. השוטרים סימנו לרכב לעצור אך הנהג שלא נשמע להוראות השוטרים החל להימלט תוך נסיעה פרועה ומסוכנת. במהלך מנוסתו פגע הרכב בשוטר רכוב על קטנוע משטרתי וגרם לפציעתו תוך שהוא לא עוצר לסייע וממשיך בניסיון ההימלטות. במהלך המרדף אבד קשר עין עם החשוד ופרטי הרכב היו חלקיים בלבד.



חוקרי אגף התנועה המשיכו לחקור את התאונה, תוך הפעלת מגוון אמצעים טכנולוגיים, ולפני כשבוע  עצרו שוטרי היחידה המרכזית של אגף התנועה את הרכב מוסך באחד מהכפרים בצפון הארץ, כשהוא בשלבי תיקון, ככל הנראה במטרה לטשטש ראיות. בהמשך נעצרו אב ובנו, כאשר הבן חשוד כי הוא זה שנהג ביום האירוע והיה מעורב בתאונה ונמלט עם הרכב. לאחר מכן התקיים דיון בבקשה להארכת מעצרם בבית משפט השלום בחיפה. מעצרו של הבן הוארך  ואילו האב שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים.



לאחר הגשת כתב האישום כאמור, הורה בית המשפט על השארתו של הנאשם במעצר עד למתן החלטה אחרת. דיון הוסף בעניינו יתקיים בעוד כשבוע.