קרן מוזס, בתו של מו"ל ידיעות אחרונות ארנון (נוני) מוזס, פרסמה הלילה (ראשון) פוסט יוצא דופן בחשבון הפייסבוק שלה, בו התייחסה לכוונת היועץ המשפטי לממשלה להגיש כתב אישום נגד אביה בכפוף לשימוע. במסגרת זו, היא תקפה במרומז את ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

"לכל העיתונאים שהתבלבלו ב"ילד/ה של" כשהתקשרו לבקש את תגובתי (אני בטוחה שהתגובה של הבן של הרבה יותר פיקנטית משלי...), ולכלל האנשים שיש להם דעה כזו או אחרת על אבא שלי עם או מבלי להכירו - הנה תגובתי", כתבה מוזס בפתח דבריה, והוסיפה: "לא תצליחו להוציא ממני מילה רעה על מערכת המשפט, על המשטרה או על אף אדם שמנסה לעשות את עבודתו". 


לדבריה, "אותי חינכו שבמדינה דמוקרטית, תפקידה של הרשות השופטת היא אכיפת חוקי המדינה. אני סומכת ומאמינה במערכת המשפט שתעשה את עבודתה בצורה הנאמנה והטובה ביותר. גם אם וכאשר נעשות טעויות. זה חלק מהחיים. וגם אם יש לי דעות חלוקות על התנהגות והתנהלות מסוימת של נציגי החוק, אני מבינה שאנחנו חיים במדינה בדמוקרטית ושזו המציאות. את דעתי על תגובת האדם שמכפיש בכל הזדמנות את הגופים והאנשים שבראשם הוא עומד, אשמור לעצמי". 
"מי שמכיר אותי, אבל באמת מכיר, יודע שאבא שלי, הוא האבא שכל ילד חולם שיהיה לו, ושכל הורה משתוקק להיות", הוסיפה בתו של מו"ל ידיעות אחרונות. "אחיי ואני יכולים להעיד כי בתוך כל הטירוף הזה שנקרא החיים, אבא שלי תמיד דאג להיות לפני ומעל הכל אבא. ועבורי, זה אומר הכל. אני אוהבת אותך, מעריצה אותך על ההורה שאתה, ויודעת שאתה חזק מכל משוכה שתתקל בה. וליקירינו שמשום מה דואגים לשלומנו, אנחנו בריאים. מה צריך יותר? שבוע מבורך לכולם".