משטרת ישראל הגישה היום (ראשון) הצהרת תובע נגד אוראל זוית, בן 23 מחולון, בחשד לרצח יורי פודובני שאירע ב-14 לפברואר בחולון. על פי הצהרת התובע, לפני הרצח התפתחה קטטה בין מספר גברים ברחוב הבנאי בחולון. במהלך הקטטה נכנס החשוד, שהשתתף בקטטה, לבית עסק בבעלות בני משפחתו, לקח ממנו אקדח, הטמין אותו בבגדיו, וחזר לזירת האירוע. לאחר דקות ספורות שלף זוית את האקדח, ירה בפודובני והרגו.



לאחר הירי, נמלט זוית ממקום האירוע, אך כוחות המשטרה שהגיעו למקום עצרו אותו דקות ספורות לאחר האירוע. בהמשך, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגים, ואיתור אביב של זוית, מירבי זוית - שהיה בין יוזמי הקטטה, הצליחו השוטרים אף לאתר את האקדח, שהוסלק במהלך הבריחה של היורה. החשוד ברצח הובא היום לבית משפט השלום בתל אביב, שם כאמור, הוגשה נגדו הצהרת תובע ומעצרו הוארך עד יום חמישי, ה-7 לחודש. חקירתו של האב נמשכת.



הנרצח יורי פודובני, צילום באדיבות המשפחה
הנרצח יורי פודובני, צילום באדיבות המשפחה



בראיון שהעניקה בתו החורגת של פודובני, סאם קרן, ב-103FM לאחר הרצח היא סיפרה על האירוע ועל הנרצח. "אנחנו עדיין לא מאמינים", אמרה קרו בראיון, "אבא הוא לא בן אדם של ויכוח. הוא לא טיפוס שמתווכח. הוא האדם הכי רגוע שיש. אני חיה איתו 19 שנים ובחיים לא שמעתי אותו צועק. אמא לא עובדת, אבא היה המפרנס העיקרי. מלבדי יש לה גם שני ילדים קטנים מאוד בני 4 ושנתיים".



"עכשיו מנסים איכשהו לצאת מזה", המשיכה לספר הבת, "אנחנו מאוד רוצים שאותו אדם שעשה את המעשה יקבל את מה שמגיע לו כי הוא לקח את הדבר הכי חשוב במשפחה. אבא היה הכל בבית, שום דבר לא זז בלעדיו. אף אחד לא עשה החלטות בבית בלי לשאול את אבא. הוא היה המלך של הבית, הגאווה שלנו. אמא אמרה שכשלקחו אותו זה הרגיש כאילו כרתו לה את הרגליים בזמן שהיא ניסתה לעמוד. היא לא מצליחה ולא יודעת איך להתקדם הלאה".