פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שני) בבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד האישה המואשמת, בכך שהטביעה למוות את בנה בן השלוש באמבטיה בביתם באילת בחודש שעבר. כמו כן, הוגשה בקשה להשאירה במעצר עד תום ההליכים. 
בכתב האישום נכתב כי היא המתינה ליציאת בן זוגה, שאינו אביו הביולוגי של הילד מהבית, ולאחר כן מילאה אמבטיה בדירה, הפשיטה את הילד מבגדיו והכניסה אותו לאמבטיה. "לאחר מכן נכנסה הנאשמת אל האמבטיה מאחורי המנוח, כרעה על ברכיה ואחזה בראשו של המנוח מאחור, וכופפה את ראשו של המנוח עד שפניו היו מתחת לקו פני המים באמבטיה. הנאשמת החזיקה את ראשו של המנוח מתחת לקו פני המים במשך 2-3 דקות, בכוונה תחילה לגרום למותו, וגרמה בכך לטביעת המנוח. לאחר מכן, הוציאה הנאשמת את המנוח מן האמבטיה, כשהוא אינו נושם", נכתב.
היא טענה כי המיתה את הילד, מכיוון שחששה שעומדים לקחת לה אותו. חוות הדעת הפסיכיאטרית קבעה שהיא לא כשירה לעמוד לדין, וזקוקה לאשפוז כפוי, אך הפרקליטות מבקשת בכל זאת להעמידה לדין ולערוך לה בדיקה פסיכיאטרית נוספת.


עו"ד נתנאל לאגמי מהסניגוריה הציבורית שמייצג את האם מאילת אמר כי "מדובר בטרגדיה נוראית. האם מאושפזת בבית חולים פסיכיאטרי מזה כשלושה שבועות. לאחר בדיקה מקיפה נקבע על ידי הפסיכיאטר המחוזי כי האם אינה אחראית למעשה ואינה כשירה לעמוד לדין. היום, לאחר שהוגש כתב האישום, ביקשה הפרקליטות לקבל חוות דעת מעודכנת. אנו סבורים שלאור מצבה הקשה, חוות הדעת הפסיכיאטרית לא תשתנה. האם נשלחה חזרה להמשך האשפוז".

 
מזכיר שיש איסור פרסום על שמה של האם.כזכור, הטרגדיה התרחשה בחודש שעבר באילת. צוותי מד"א ומשטרה הוזעקו לדירה באילת, שם נמצא תינוק מחוסר הכרה לאחר שלכאורה טבע באמבטיה בביתו. השוטרים שהגיעו למקום מצאו בזירה את בן זוגה של האם כשהוא נסער. הוא סיפר כי לא היה בדירה בזמן האירוע, אולם הוסיף כי בשיחת הטלפון שבה קיבל את ההודעה מבת זוגו, כעס עליה ואמר לה "הרגת אותו".
כעבור זמן קצר התקבל מבית החולים דיווח לפיו נקבע מותו של הפעוט, חרף הניסיונות להצילו. האם ובן זוגה, שאינו אביו הביולוגוי של התינוק, עוכבו לחקירה במשטרה בעקבות ההתפתחות. בסיומה שוחרר בן הזוג ואילו האם נעצרה להמשך חקירה. היא הובאה לדיון בהארכת מעצרה בבית המשטר ביום למחרת, שם ייחסה לה המשטרה עבירת הריגה ולבקשת פרקליטה וכן בהצעת בית המשפט, נשלחה האם להסתכלות לאחר שמעצרה הוארך.