לבית המשפט הגיע תיק גירושין ייחודי, בו דורשת האישה החזר כספי עבור תשלום על ביטוח חיים שעשתה לבעלה - ללא ידיעתו. הזוג הינו בסוף שנות החמישים לחייהם, והאישה, שחששה לבריאותו של בן זוגה החליטה לעשות לו ביטוח חיים שלא בידיעתו כשהיא נוטלת על עצמה את התשלום החודשי. כעת, אחרי שנים של חיים משותפים וכאשר החליטו השניים להתגרש, ביקשה האישה החזר כספי של עשרות אלפי שקלים. 



הזוג הכיר לפני כעשור במהלך הפלגת תענוגות בקרוז בקריביים, וחודש לאחר ששבו לארץ החליטו להינשא, שניהם - אנשים אמידים בעלי אמצעים. כשנדרש להחזיר את הכסף לאשתו לשעבר, טען הבעל, באמצעות עורכות הדין שרין ומורן סולן: "אני חי וקיים וזה שעשית ביטוח חיים ללא ידיעתי, זו הבעיה שלך".



עוד הוסיף הבעל כי לא יחתום על ביטול הפוליסה כפי שמתחייב ממנו כדי לעצור את תשלום פרמיית הביטוח. "זו פוליסה שלי שצברה כבר ותק, אז במקרה הטוב, אני אמשיך לשלם את הפרמיה החודשית מיד אחרי שנפרד באופן רשמי" אמר. עוד התברר כי הוא כבעל הפוליסה מיהר למחוק את אשתו כמוטבת יחידה במקרה של מוות.

עו"ד סולן הדגישה בדיון כי האישה נכשלה בהימור שלקחה על עצמה לפיו תפיק רווח ממקרה מוות בלתי צפוי של בעלה. "אני לא רוצה לחשוב, מה עומד מאחרי עריכת פוליסת ביטוח חיים ללא ידיעת המבוטח. אני משאירה את זה לבית הדין להחליט".
שני הצדדים נדרשו להגיש לבית הדין סיכומים. הבעל הדגיש בין היתר כי "מי שלקח על עצמו מראש הימור מסוכן, היה צריך לקחת בחשבון שאשאר בריא ולכן אין בכוונתי להחזיר את כל תשלומי העבר". לגבי שאר הרכוש, יש הבנה מוחלטת על חלוקה. המחלוקת מסתכמת, כך על פי ההערכות, בכמאה אלף שקלים.