אחרי שביקשה וקיבלה חמישה ימי מעצר, ולאחר הדרמה שעורר עד המדינה, מיקי גנור, הודיעה היום (שלישי) המשטרה כי היא מעוניינת לשחרר את מיקי גנור למעצר בית. בית המשפט קיבל את הבקשה ושחרר את גנור ל-15 ימי מעצר בביתו, ובכך נתן לצדדים זמן להיערך לקראת המשך הסאגה בנושא, שתכלול האשמה של גנור בסעיפים חמורים.


בפתיחת הדיון הודיעה היחידה החוקרת כי לבקש את שחרורו בתנאים מגבילים של גנור בעקבות מצבו הרפואי, וגם כיוון שעל פי המשטרה "החקירה התקדמה בימים האחרונים ובוצעו מספר רב של פעולות. עם זאת, חשוב להדגיש שהחקירה טרם הסתיימה וכי יש פעולות חקירה רבות".
 
גנור ישוחרר, כאמור, למעצר בית של 15 ימים, תחת פיקוח הדוק של 24 שעות, כשהוא יהיה תחת פיקוח של אשתו ובתו. כמו כן, נאסר עליו ליצור קשר עם המעורבים האחרים בפרשה במשך 90 יום. הערבות העצמית תעמוד על כ-200 אלף ש"ח ועוד כ-100 אלף ש"ח ע"י מקורבו. כ-50 אלף ש"ח מהכסף יופקד במזומן. 
 
לדעת גורמים המעורים בחקירה, הטענות לפיהן המשטרה מתנהלת מול גנור כנקמה על החלטתו לחזור בו מגרסתו מופרכת, שכן אלו טוענים כי במשטרה מחויבים לבחון את גרסתו הנוכחית של גנור לנסות ולהציג עובדות וראיות או שיתמכו בגרסתו הנוכחית או שיפריכו אותה.

במשטרה חוששים שגנור יחזור על מעשיו מהעבר כשנתפס ע"י החוקרים כשהוא משמיד ראיות לכאורה. אותם גורמים מסבירים כי "זה לא סוד שהייתה לו כבר נגיעה להשמדת ראיות ,ולאור כך, החוקרים מבקשים למנוע אפילו אפשרות לשיבוש חקירה של גנור".
כזכור, הפרקליטות הודיעה על כוונתה לשקול ביטול הסכם עד המדינה עם גנור מאחר ושינוי הגרסה מהווה מבחינתה הפרה חריגה מגרסתו ומהסכם עד המדינה שנחתם עימו. נזכיר כי המשטרה עימות בין גנור לבין עורך דין רונן שמר, מי שהיה מקורבו של גנור כאשר במהלכו הטיח שמר בגנור כי הוא משקר בגרסתו החדשה וכי אין באמירותיו החדשות כל ראייה במציאות.