המשטרה עצרה, את ד"ר עידן ברק, רופא מהמרכז בחשד לביצוע עבירות פדופיליה באינטרנט בקטין. המעצר הוא תוצאה של חקירה סמויה שהתנהלה במשך מספר שבועות, לאחר תלונה שהוגשה למשטרה והועברה לטיפול ביחידת 105 בלהב 433, העוסקת בעבירות מין וסייבר בילדים. 

החוקרים הצליחו להתחקות אחר ד"ר ברק על ידי שימוש באמצעים טכנולוגיים ומצאו במחשבו חומרים פדופיליים. מעצרו הוארך כבר ביום רביעי שעבר, אך הוטל צו איסור פרסום על פרטי הפרשה. היום הובא ברק לדיון בבית המשפט המחוזי מרכז בלוד, שם ביקשה המשטרה להתיר לפרסם את זהותו של הרופא על מנת לאפשר לקורבנות נוספים, אם קיימים כאלה, להגיש תלונה. בית המשפט נענה לבקשה. החקירה בראשיתה.  

פרקליטו של ברק, עו"ד שי רודה, אמר כי מדובר בפרשה בה החשוד הוא רופא ילדים, אבל מעבר לשעות העבודה שלו הוא ניהל שיחות עם קטינים מתחת לגיל 16 ואף נפגש עם חלקם וביצע בהם מעשים מגונים. לדברי עו"ד רודה, מרשו מודה שדיבר ונפגש עם הנערים, אך לא ידע שהם קטינים. ברגע שהבין שהם מתחת לגיל 16 הוא הפסיק את המפגש עמם".

לפני שבועיים דווח כי גבר בן 65, דמות מוכרת בטבריה, נעצר בחשד לעבירות פדופיליה ברשת. החשוד הובא לחקירה במשטרה ובסיומה שוחרר בתנאים מגבילים. על פי החשד ניהל החשוד שיחות עם הקטין במהלכן סיפר לו כי הוא אדם נשוי ולמרות זאת הוא מרשה לעצמו להשתעשע גם עם גברים. הוא ביקש מהנער לחשוף בפניו את חוויותיו המיניות, בין אם עם גברים ובין אם עם נערים, ואף הזמין אותו לצפות בסרטון שבו תיעד את עצמו מקיים יחסי מין עם גבר אחר.