פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה היום (חמישי) כתבי אישום נגד אם מתל אביב (44) ותושב ירושלים (63) בגין שימוש בגוף קטין על ידי אחראי לעשיית פרסום תועבה (ריבוי עבירות). העבירה בוצעה כלפי ביתה בת ה-8 של הנאשמת. הנאשם מואשם גם בהחזקת פרסום תועבה ובו דמות קטין (ריבוי עבירות), מעשה מגונה ו-3 עבירות של הפרת צו פיקוח.
על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד בן צור, על רקע יחסים שקיימו הנאשם, שהינו עבריין מין שהורשע בביצוע עבירות מין כלפי קטינים ומצוי תחת צו פיקוח, עם הנאשמת, צילמה הנאשמת חומר תועבה בו נראית בתה הקטינה בת ה- 8, לבקשתו, בעידודו ובהתאם להנחיותיו של הנאשם. זאת במשך מספר חודשים. כמו כן, שלחה הנאשמת כ-96 תמונות, וכן סרטון המכיל חומר תועבה של הקטינה לנאשם. הנאשם שמר את חומר התועבה האמור בתיקיות ייעודיות בשני מכשירים ניידים אשר שימשו אותו באותה תקופה.
בנוסף, ב- 27.1.19 הגיע הנאשם לביתה של הנאשמת, ונישק את בתה הקטינה על פיה בעת ששהה עמה ביחידות בחדרה. כמו כן, במשך כחודשיים התכתב הנאשם עם בנה הקטין של הנאשמת בניגוד לתנאי צו הפיקוח בעניינו.

בבקשת המעצר של הנאשם כתב עו"ד צור כי "נגד המשיב קמה עילת מעצר. המשיב הינו עבריין מין רצדיביסט, אשר הורשע במספר עבירות של מעשה מגונה בקטין ומספר עבירות של הטרדה מינית, ובעברו אף הרשעה נוספת בביצוע מעשה מגונה בפומבי, לצד עבירות סמים, רכוש ואלימות. כמו כן מצוי המשיב תחת צו פיקוח לעברייני מין.

על רקע האמור ונוכח העבירות המיוחסות לו, אשר בוצעו במשך מספר חודשים, המסוכנות המינית הנשקפת מהמשיב כלפי הציבור, וציבור הקטינים בפרט, הינה מובהקת, כאשר צו הפיקוח אינו מהווה גורם ממתן למסוכנותו המינית. כן קמה עילת מעצר שכן ישנו יסוד סביר לחשש ששחרור של המשיב או אי מעצרו יביא לשיבוש הליכי משפט באופן של השפעה על עדים או פגיעה בראיות בדרך אחרת. בהקשר זה תודגש היכרותו של המשיב עם עדי התביעה והיותו עד בהליך אזרחי מטעם א.א., עמה אף ניהל מערכת יחסים במשך מספר חודשים".