בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (חמישי) 11 שנות מאסר על דרור רוטקוביץ' שהתחזה לרופא וביצע במרמה מעשי אונס וסדום ב-4 נשים מהמגזר החרדי שבאו אליו לטיפול. כתב האישום נגד רוטקוביץ', בן 57, נשוי בשנית ואב לחמישה ילדים, תיאר מסכת ארוכה ופוגענית במיוחד של עבירות מין החל משנת 2008 ועד לחשיפת הפרשה במאי 2017, בארבע נפגעות כאמור, כל אחת בתקופה שונה. 

במהלך התקופה בה טיפל בנשים, אשר הגיעו אל הנאשם לצורך טיפול פיזי, מיני או נפשי פרטני, הוא ביצע בהן מעשים מיניים שונים, לרבות ביצוע מעשי סדום ואינוס, כל זאת כשהוא מציג את המגע ואת המעשים המיניים כחלק מן הטיפול אשר נועד לרפא אותן, כאשר הוא יודע שאין אמת בדבר, וכי זה לשם גירויו המיני. 
גזר הדין מפרט פרטים מחייו של רוטקוביץ', אשר גדל במשפחה שהשתייכה לזרם הדתי לאומי, ומגיל צעיר היה קורבן לאלימות מצד אביו. לגבי העבירות שביצע, רוטקוביץ' ביטא חרטה מילולית על מעשיו וביטא הכרה בכך שמעשיו היוו פגיעה מינית ולא הייתה להם הצדקה רפואית או טיפולית.

עם זאת, שירות המבחן התרשם כי הנאשם מתקשה להעמיק במניעים למעשיו ולהתייחס להנאה המינית ששאב מהם. כמו כן שירות המבחן התרשם כי לצד לקיחת האחריות של הנאשם, קיים אצלו ניתוק רגשי וקושי בהפנמה של חומרת המעשים שביצע, וכן נטייה לטשטש את משמעות הפגיעה והמניעים המיניים שבבסיסה.