חשד לעבירות פליליות של ראש הממשלה: מבקר המדינה יוסף שפירא העביר ליועמ"ש, אביחי מנדלבליט, חומרים הקשורים לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ומהם עולה חשד לעבירות פליליות של נתניהו בפרשת המניות. מנדלבליט צפוי להודיע על פתיחת בדיקה של הנושא לאחר הבחירות.



במשרדו של שפירא אספו את החומר הרלוונטי מאז 2009 לקראת ועדת ההיתרים שתדון בבקשתו של נתניהו למימון הגנתו המשפטית. מדובר ככל הנראה בכל בקשות נתניהו, ההחלטות בעניינו, המסמכים שהגיש, הצהרות ההון שלו, התכתבויות של המבקרים עם פרקליטיו וכדומה. 



ממפלגת הליכוד נמסר בתגובה לדיווח: "עוד קשקוש מופרך שנועד לטשטש את השאלה האמתית שעומדת בפני אזרחי ישראל ביום שלישי הקרוב: בחירה בממשלת ימין חזקה של נתניהו או ממשלת שמאל חלשה של יאיר לפיד, גנץ, העבודה ומרצ".

בתוך כך, הלילה דיווח אתר החדשות האמריקאי, "הפינגטון פוסט" כי בזמן שנתניהו החזיק במניות חברת "סידריפט", חברה אחרת שהייתה בבעלות בן דודו, נתן מיליקובסקי, הואשמה על ידי משרד הסחר האמריקאי על מכירת אלקטרודות ללוב של מועמר קדאי בשנים 2007 ו-2008, זאת תוך הפרה של תקנות הפצת נשק גרעיני בארה"ב. 

החברה בה החזיק מיליקובסקי הייתה C/G אלקטרודות, ועל פי הדיווח, באותה תקופה הייתה חברת "סידריפט", בה החזיק נתניהו מניות, הספקית העיקרית של חומרי גלם לחברת C/G. פירוש הדבר הוא שנתניהו הרוויח, לכאורה, ממכירות שביצעה החברה ללוב.

המסמכים הקשורים לחקירת משרד הסחר האמריקני לא מפרטים מול מי בלוב בוצעה מכירת האלקטרודות, החיוניות לייצור פלדה עבור תעשיות שונות. המשרד האשים את החברה ב-23 עסקאות שונות, ועלותן הכוללת נאמדת בכ-6.8 מיליון דולר. משרד הסחר אף קנס את C/G בסכום של 250,000 דולר במסגרת הסכם פשרה.