חוקרי המשטרה עצרו צעיר כבן 22, בחשד שביצע עבירות מין חמורות בקטין כבן 14 בעשרות מקרים, לצד חשד שביצע עבירות זהות גם נגד קטינים נוספים. הבוקר (רביעי) נעתר בית המשפט השלום בירושלים לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד עד לתאריך ה-14 במאי. 



חקירת המשטרה החלה בעקבות דיווח שהתקבל אודות הקטין, החווה פגיעה מינית על ידי חשוד אותו הכיר בעיר בית שמש, והוא נעצר אתמול על ידי חוקרי המשטרה. לפי החשד, נהג החשוד להציע לקטין, ואף לקטינים נוספים, נסיעות ברכבי השטח שלו באזור היערות סביב העיר בית שמש, ובדרך זו יצר עמו קרבה ורכש את אמונו של הנער. 
בשלב זה, כך חושדים במשטרה, החל החשוד לבצע בקטין עבירות מין חמורות, בעשרות מקרים שונים בהם נפגשו גם בביתו של החשוד ובמקומות נוספים. החשוד, כאמור, נעצר לחקירה בחשד למעשה סדום ומעשה מגונה בקטין. עוד עולה החשד, כי הצעיר בן ה-22 פעל בדפוס פעולה דומה עם קטינים נוספים, וחוקרי המשטרה פועלים על מנת לאתר קורבנות נוספים ולגבות תלונתם.


מהמשטרה נמסר כי היא "קוראת להורים להיות קשובים וערניים מתרחש עם ילדיהם, לנהל עמם שיח על הסכנות הטמונות בעבירות אלו ולעודד אותם להציף כל חשד לעבירה או פגיעה בהם. הורים ששמעו, או חושדים כי ילדיהם נפגעו באופן דומה או אחר מתבקשים לפנות בהקדם לתחנת המשטרה הקרובה ולדווח על כך".