היחידה המרכזית של מחוז חוף עצרה היום (חמישי) בתום חקירה סמויה, שישה תושבי הצפון, בחשד למעורבות בהנחת מטענים בארבעה כלי רכב בחודשים האחרונים בנשר, מרכז הכרמל ואילת. האירועים, שהרקע להם הוא סכסוך בין עבריינים, גרמו למותו של אחד ולפציעות קשות של שניים נוספים. ששת החשודים יובאו מחר בשעות הבוקר לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט. 
ארבעה מתוך ששת העצורים, מוגדרים על ידי חוקרי מחוז חוף כ"חוליית חיסול", שלה אין כל סכסוך עם מי מהקורבנות, אלא הם רק הוזמנו לביצוע החיסול. על פי ההערכות, הם מעורבים בהובלה, הנחה, שינוע והפעלה של מטעני חבלה. יחד איתם נעצרו שני חשודים נוספים, שהיו גם הם מעורבים באותם האירועים. כעת החקירה מתמקדת בשאלה מי הזמין את החיסול של אבי טובול, ואת ניסיון החיסול של שי אוחנה. במשטרה מסרו כי "זו החולייה הרעה שלא חוסכת בביצוע והטמנות מטעני חבלה. להערכת החוקרים, חוליית הביצוע הזו אחראית על אותם המקרים".
בתחילת השבוע אבי טובול נהרג בפיצוץ שאירע ברכבו ברחוב הזית בנשר. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירת הפיצוץ מצאו את טובול לאחר חילוצו כשהוא מחוסר הכרה וללא סימני חיים וקבעו את מותו. המשטרה מסרה כי רק לפני כחודשיים ניצל ההרוג לאחר שרכבו עלה באש בעקבות תקלה חשמלית. עוד נמסר, כי הגבר מוכר למשטרה בעקבות סכסוך בין כנופיות באזור חיפה. 

בחודש שעבר שי אוחנה ובת זוגו נפצעו קשה בפיצוץ רכבם, בשדרות הנשיא סמוך לצומת קפה הבנק בחיפה. צוותי מד"א העניקו להם טיפול רפואי במקום ופינו אותם לבית החולים רמב"ם בעיר. בחודש מרץ האחרון, רכבו של אוחנה התפוצץ באילת והוביל לפציעתם של חמישה בני אדם