זה סיפור שיש בו הכל. עזות מצח, בגידה ובעיקר הרבה מאוד זעם וכאב. תחילתו של הסיפור במעשה יוצא דופן של בנם הלוחם של זוג אמיד במיוחד, זוג הורים שחיו באושר 23 שנים וגידלו שלושה ילדים. הבן הבכור שירת ביחידה קרבית ואחד הלוחמים ששירת עימו הגיע מבית קשה מאוד, עד כדי כך שהוא העדיף להישאר בבסיס בסופי השבוע. בתביעת הגירושין, שהגיש לפני כשנתיים אביו של הלוחם, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, הוא גולל סיפור קשה: "הבן שלי הביא לסופי שבוע, אחת לכמה שבועות, את חברו החייל. החבר עורר לא מעט אמפתיה בגלל הרקע ממנו הוא הגיע והפך לבן בית אצלנו".
האב סיפר עוד, כי רק אחרי חודשים ארוכים הבין שהגעתו של הלוחם, שהוריו התגוררו בישוב בצפון, לא היתה תמימה כזו. "הבנתי שמשהו קורה, אבל לא רציתי להאמין למה שאני מבין", סיפר בשעתו, "לבסוף הבנתי שאשתי מנהלת רומן עם החבר של הבן, הלוחם הקרבי המהולל". אחרי שהדבר נחשף, נותק הקשר בין שני הלוחמים. הבן עזב את היחידה, הלוחם השתחרר מצה"ל שנה לאחר מכן, אבל שמר על קשר עם אמו של חברו הלוחם גם אחרי השירות. "העלבון והכאב לא הרפו, והתגרשנו" סיפר הבעל. חודשים ספורים אחר הגירושין, נישאו החייל ואמו של הלוחם, ואף הצליחו להביא ילד לעולם.

עו"ד סולן
התפנית בסיפור שהחל לפני כשלוש שנים, נרשמה בחודש האחרון. הטוויסט בעלילה התרחש בחודש האחרון, כשהחייל הנשוי, פנה לעורכת הדין סולן שייצגה בסיבוב הוקדם את הבעל הנבגד וביקש להגיש בקשה למשמורת על בנו הפעוט. "פגעתי בחבר, פגעתי בעצמי, פגעתי בכולם" אמר וביקש להיכנס להליך של גירושין עם אמו של חברו שאיתה התחתן והביא ילד לעולם.