התפתחות דרמטית בפרשת האונס בקפריסין: חוקרי המשטרה המקומית הוסיפו היום (שני) לסעיף העבירות המיוחס לנערים הישראלים, החשודים בביצוע המעשה, גם עבירה של קשירת קשר לביצוע פשע, וזאת בנוסף לחשדות נגדם בגין עבירות האונס, לכאורה. יש להסביר כי תוספת של עבירה זו מהדקת את החגורה גם סביב הנערים שלא קיימו יחסי מין עם אותה תיירת, אבל היו נוכחים בחדר בשעת מעשה, או היו איתה בקשר כלשהו.

גורמים המעורים בפרטים מציינים כי ההחלטה להוסיף סעיף שכזה לעבירות היא למעשה הטלת פצצה בעיקר נגד אלו שתוצאות דגימות ה-DNA לא יקשרו אותם לביצוע העבירות.
עורך דין ניר יסלוביץ' הודה כי החלטת המשטרה הפתיעה אותו: "מדובר בהאשמה שטורפת את הקלפים ומסכנת גם את הנערים שה-DNA שלהם לא יימצא על הנערה. בשעות האחרונות אנחנו מגבשים אסטרטגיה מחדש ונמצאים בקשר רציף עם הורי הנערים".

 
היום נמשכת החקירה, לאחר שגם אתמול ושלשום נחקרו ארוכות שני החשודים העיקריים בפרשה וגרסאותיהם נמצאו דומות ועקביות, ומהן עולה כי יחסי המין קוימו בהסכמה.
 
שני החשודים המרכזיים המשיכו לכפור בטענות בימים האחרונים, ענו לשאלות החוקרים ואמרו כי מדובר בעלילה. לעומת זאת, שלושה חשודים נוספים הפסיקו לשתף פעולה עם החקירה, בעוד ששלושה אחרים טענו כי לא היו באזור, ונקבו בשם הבר בו שהו באותן שעות - בין חצות לשלוש לפנות בוקר.