בחברת החדשות נחשפו הערב (רביעי) פרטים חדשים מעדותו של שלמה פילבר, לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת ומקורבו של נתניהו ולימים עד המדינה בפרשת תיק 4,000 בזק-וואלה שבו מתכוון היועמ"ש מנדלבליט להגיש כתב אישום נגד נתניהו בעבירות שוחד. תיק 4000 הוא הכבד ביותר מבין שלושת התיקים שבהם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט מתכוון להעמיד את נתניהו לדין. הכוונה היא להגיש כתב אישום ולייחס לנתניהו קבלת שוחד. 
 
על פי הפרסום, עד המדינה אמר בחקירתו כי ראש הממשלה נתניהו ביקש לפטר את הרן לבאות, סמנכ"ל במשרד התקשורת שהקשה בזמנו על בעל השליטה בבזק שאול אלוביץ' והתנגד לבלימת הרפורמה שהוביל משרד התקשורת.
 
 
כזכור, מהחלק הראשון של עדותו של עד המדינה פילבר שנחשף אמש, עלה כי נתניהו ביקש ממי שהיה מנכ”ל משרד התקשורת להקל על מקורבו, הטייקון שאול אלוביץ’, בעלי בזק־וואלה.  את הדברים שנחשפו סיפר פילבר יום אחרי שחתם על הסכם עד מדינה. בעדותו, הוא תיאר איך הטה ראש הממשלה באמצעותו את עמדת המשרד בנוגע לשני עניינים מרכזיים הקשורים לאלוביץ', חברו של נתניהו.
 
“הוא אמר לי שבכל הנושא של השוק הסיטונאי והאינטרנט, הוא לא הכיר את המושגים המדויקים. הוא אמר שאלוביץ' דיבר איתו - זה ציטוט שלו: ‘אלוביץ' דיבר איתי על הרפורמה במשרד, אמר לי משהו על חברת ייעוץ שקבעה מחירים ועשתה עבודה לא נכונה’”, אמר פילבר. 
 
הוא הוסיף: “נתניהו אמר לי, אל תבטל את התחרות, אבל תראה מה אפשר לעשות בנושא של המחירים, אולי למתן את זה על יותר זמן או פחות. הוא הראה לי עם היד איזו תנועה של הורדת מחירים, שבמקום שתהיה חדה וחריפה, שתהיה יותר מתונה.  גם הבנתי שצריך לגמור את המיזוג של בזק ויס". אולם, הוא הדגיש כי הרגיש חייב לפעול “משתי סיבות: א’, זה המבחן הראשון שלי כמנכ”ל להראות יכולת ביצוע, ו־ב’, כשראש הממשלה מעלה בשיחה כזאת, מכל ענייני המשרד, את זה - אז אני מבין שזה מהנושאים החשובים לו”.