חשד לאונס קבוצתי באחד מבתי הספר בדרום הארץ: בשעות הקרובות יובא לבית המשפט לנוער בבאר שבע קטין בן 16 החשוד כי ביחד עם אחרים היה מעורב באונס קבוצתי של קטינה שלמדה איתו באותו בית הספר. החשוד נעצר בשישי האחרון בעקבות תלונה שהגישו הקטינה והוריה למשטרת נתיבות וממנה עלה החשד כי באחת ההפסקות של יום הלימודים הובלה המתלוננת אל מקלט בחצר בית הספר, בה ביצעו בה על פי החשד הנערים, בני 15 ו-16 עבירות מין ואונס קבוצתי. כעת מצוי בידי המשטרה חשוד אחד ונעשים מאמצים נוספים לאתר חשודים נוספים. במשטרה מסרבים להתייחס לפרטי התלונה ומציינים כי החקירה נמצאת בראשיתה וכי גרסתה של המתלוננת תיבחן. הנער שנעצר הגיע לתחנת המשטרה והתלונן שמישהי התקשרה אליו בטלפון והטרידה אותו בהקשר לאונס. האשימה אותו לכאורה במעשה ותוך כדי התלונה הוא נעצר תוך שהוא מכחיש את המעשים".



אביה של הקטינה סיפר הערב (שבת)  ל"חדשות 13" כיצד סיפרה לו בתו על אשר קרה. "הילדה הגיעה ביום שישי בשעה אחת וחצי, אמרה לי אבא אני רוצה לדבר איתך, אבא אנסו אותי בבית הספר. שאלתי אותה, מה קרה? היא סיפרה שבמשך עשרה ימים ארבעה ילדים קשרו אותה במקלט, כאשר שניים שומרים בחוץ, אחד אונס אותה והשני מצלם, ואז הם מתחלפים, השני אונס והראשון מצלם".



עוד סיפר האב, שבתו סיפרה כי "זה היה פעמיים ביום בבית ספר, בשתי הפסקות". הוא סיפר כי שאל אותה 'למה לא סיפרת לי בפעם הראשונה', והיא ענתה שאיימו עליה שירצחו את האח הקטן שלה ויפיצו את הסרטונים אם היא תספר".



איפה היו המורים, המנהלת?


"לא יודע. המורים, המנהלת, הם לא עונים לי איזה שבוע בלי קשר. לא יודע איך קורה כזה דבר בתוך בית ספר".



מה מצבה?


"רצחו אותה. רצחו את הילדה. הילדה יושבת בחדר בוכה, לא יוצאת ולא כלום"