תושב קריית מלאכי (44) נעצר לפני כשבועיים בחשד שביצע מעשים מגונים באחייניותיו הקטינות מזה תקופה ארוכה. היום (ראשון), צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום נגדו. בשבועות האחרונים חקרה המשטרה חשד לביצוע מעשים מגונים על ידי החשוד כלפי מספר מבנות משפחתו בגילאי 11-5.

דיווח בעניין זה התקבל במשטרה בתאריך 9.9 ממרכז "בית לין", מרכז הגנה לילדים ובני נוער בו אנשי מקצוע מיומנים לטיפול בעבירות מין ואלימות. מיד לאחר מכן, בוצעו פעולות לאיסוף ראיות ועדויות מקורבנותיו של החשוד. שלושה ימים לאחר מכן, נעצר החשוד והועבר לחקירה בתחנת המשטרה בקריית מלאכי.

מחקירת המקרה עולה כי ניצל החשוד במהלך השנה האחרונה את קרבתו לקטינות ובמספר מקרים שונים ביצע בהן מעשים מגונים, לעתים ברכבו ובבית המשפחה. עוד על פי החשד, הוא היה מציע לקורבנותיו ממתקים וכסף ובכך הצליח לקרב אותן אליו. בנוסף, במהלך החקירה התברר כי החשוד פנה לאחת הקורבנות טרם מעצרו והתנצל על מעשיו וכי לא הייתה כוונתו למעשים כפי שהיא מפרשת אותם, ואף הציע "פיצוי" כספי על סך 100 ש"ח בתקווה שכך תסלח לו. 

מהמשטרה נמסר: "חוקרי משטרת ישראל, בשיתוף גורמי מקצוע, יפעלו בכל האמצעים העומדים לרשותם - חקירתיים וטכנולוגים, על מנת להביא למיצוי הליכי החקירה והבאתם לדין של חשודים במעשים מזוויעים מעין אלו".