בית משפט השלום בירושלים האריך הבוקר (חמישי) את מעצרו של אלירן מלול, בעלה של מיכל סלה ז"ל, החשוד ברציחתה, ב-11 ימים. במהלך הדיון בבית המשפט אמר נציג המשטרה כי לאור הממצאים, המשטרה מייחסת את המעשים למלול, והוא רצח את רעייתו תוך שהוא מתעלל בה באכזריות.



ההתבטאות החריפה של נציג המשטרה באה בעקבות ממצאי המשטרה והבדיקות הפתולוגיות שנעשו לאחר הרצח וקבעו כי בגופה של המנוחה נמצא מספר רב של דקירות. ממצא זה מפריך את התבטאותו של מלול מיד לאחר הרצח בזירת האירוע, כאשר סיפר לאחת השכנות כי מדובר בניסיון התאבדות משותף.



במהלך הדיון ביקש מבית המשפט עורך דינו של מלול, עידן גמליאל מהסנגוריה הציבורית, להעביר למשפחתה של סלה מכתב שכתבה משפחתו של מלול, בו היא מביעה צער על האירוע הטרגי. השופט אורן סילברמן אישר את הבקשה. עו"ד גמליאל אמר בתום הדיון: "מרשי טרם מסר גרסה לנוכח מצבו הרפואי. הסכמנו להארכת המעצר ב-11 יום כדי לאפשר למשטרה להשלים את החקירה בתקווה שמרשי עד אז יוכל למסור את גרסתו".



מלול אינו משתף פעולה עם החוקרים ושומר על זכות השתיקה, אך במשטרה מעריכים כי ברגע שיעבור מבית החולים לבית המעצר הוא  ימסור את גרסתו לאירועים.



כזכור, מיכל סלה ז"ל נרצחה ביום חמישי האחרון בביתה בישוב מוצא. סלה אותרה כשהיא ללא רוח חיים, ועל גופה סימני דקירה, בדירתה שביישוב הסמוך לירושלים. בתוך הדירה נמצא גם בעלה, אלירן מלול, כשעל גופו סימני דקירה. על פי החשד, מלול הוא זה שרצח אותה ולאחר מכן ניסה להתאבד. הוא פונה לבית החולים במצב קשה ולאחר מכן השתפר מצבו והוא שב להכרה.