המשטרה עצרה הלילה (שלישי) 15 חשודים שהפעילו על פי החשד רשת סחר בנשים לזנות, סרסרות בזנות ומתן שירותי מין, תוך ביצוע עבירות הלבנת הון בהיקפים הנעמדים במיליוני שקלים. בראש הארגון עמד גבר בן 41 מגבעתיים המוכר למשטרה ביחד עם אשתו, אשר הייתה שותפה גם היא לרשת. החשודים האחרים שימשו כנהגים ומתווכים.

מהחקירה במשטרה עולה כי הרשת הפעילה אתר אינטרנט דרכו סיפקו שירותי מין לאלפי לקוחות אשר קיבלו את השירותים המוצעים. בין העצורים גם דמות מוכרת, בן 36 מג'לגוליה, החשוד ביחד עם אחרים, שחטף את אחת מחברות הרשת ואף סחט על פי החשד מאות אלפי שקלים מראש הרשת, זאת כשהוא מהלך עליו אימים ונוהג בו באלימות. החקירה החלה בעקבות תלונות שהתקבלו מקורבנות העבירה, נשים צעירות, יוצאות חבר העמים, שהצעירה בהן בת 20.במסגרת החקירה אספו החוקרים מהיחידה המרכזית של מחוז ת"א ראיות נגד החשודים אשר במשטרה חושבים כי יש בהן בכדי להפליל את החשודים בעבירות הנ"ל. חשוב לציין כי כל הנשים הועברו למקלטים על מנת להגן על ביטחונן ושלומן. נציין כי החקירה נוהלה בשיתוף פעולה עם חוקרי רשות המיסים. 

בערב הובאו החשודים לבית המשפט. מעצרם של החשוד המרכזי וחשודים נוספים הוארך בתשעה ימים. אשתו של החשוד המרכזי שוחררה לביתה בשל היותה בהריון והיא תזומן לחקירה והשלמות בהמשך.