כתב אישום הוגש היום (שלישי) על ידי עו"ד אפרת פאר-גרונדלנד לבית המשפט המחוזי מרכז נגד פנחס קינן, בן 25 מגן יבנה, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אביו, יצחק קינן ז"ל, וניסיון רצח של אמו. על פי כתב האישום, קינן התגורר בבגן יבנה עם אביו, אימו ואחת מאחיותיו. האירוע הקשה התרחש כאשר בסוף חודש ספטמבר האחרון, הוא נכנס אל חדר השינה של הוריו בסביבות השעה שלוש וחצי לפנות בוקר, כשהוא אוחז בסכין. 

בכתב האישום נכתב: "בעוד אביו ישן במיטתו, הנאשם החל לדקור אותו בגבו. האב אשר התרומם ממיטתו ניסה להדוף אותו ולהתגונן מפניו באמצעות ידיו. למשמע זעקות האב, הגיעה אם הנאשם לפרוזדור חדר השינה וניסתה להרחיק את הנאשם מהאב. בתגובה, דקר אותה הנאשם באמצעות הסכין בפלג גופה העליון, בחזה ובראש, באומרו: "זה מה שהשם רוצה'".
 

 
עוד נכתב כי האב ניסה להיאבק בנאשם ולהרחיקו מהאם והצליח להפיל את הסכין מידיו. אחותו שהתעוררה משנתה ניסתה להפריד בין האב לדוקר. "בהמשך, בעוד הוריו פצועים באופן קשה, גרר הנאשם את האב במדרגות עד המטבח בעוד האב ממשיך להיאבק בו, נטל סכין נוספת והמשיך לדקור באמצעותה את האב בצווארו באומרו לו :"אתה אפס", עד שלבסוף התמוטט האב על הארץ", נכתב, "למשמע זעקות מהדירה, הגיע שכן לדירה, נכנס פנימה ואחז בנאשם, על מנת שלא ימשיך לפגוע במנוח וזאת עד שהגיעו כוחות המשטרה למקום ועצרו את הנאשם".

כזכור, השוטרים הוזעקו לבית בגן יבנה בסוף החודש שעבר, זאת בעקבות דיווחים על זעקות בדירה. לשוטרים שהגיעו למקום התבררה תמונה קשה, שעה שבתוך הדירה שהו ארבעה בני משפחה - אב, אם ושני ילדיהם, כאשר האב התבוסס בדמו ובסופו של דבר נקבע מותו. הם איתרו את הבן ועצרו אותו במקום. לצוותים של מד"א שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותו של האב ולפנות מהזירה את האם לבית החולים. הבת מסרה עדות ראשונית מבלבלת ופונתה למחלקת הטראומה בבית החולים. גורמים בסביבת המשפחה טענו כי האב פנה למשרד הבריאות ולמשרד הרווחה בבקשות לאשפז את הבן, אולם הדבר לא נעשה.