המשטרה עצרה אמש תושב קרית אתא בחשד לתקיפת עיתונאי "ישראל היום", דניאל סיריוטי. כזכור, סיריוטי הותקף בתחילת השבוע ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה לקבלת טיפול. הבוקר פורסם במעריב כי החשוד שנעצר הנו מיכאל בן שושן, שהורשע אתמול בעבירת הריגה של מתן אדלשטיין בשנת 2011, לאחר שהגיע להסדר טיעון עם הפרקליטות, במסגרתו הביע חרטה על המעשה והתנצל בפני אמו של הקורבן.

מהמשטרה נמסר כי נפתחו סריקות כבר באותו הערב על מנת לאתר זירה, ממצאים, עדים וכיוצא בזה ובהתאם להתפתחות החקירה עצרו הלילה את החשוד בתקיפה. בהתאם לצרכי החקירה, הובא הבוקר (חמישי) בן שושן, תושב קרית אתא בשנות ה-20 לחייו, לדיון בבית משפט השלום בקריות ומעצרו הוארך עד מחר.
 
בראיון ל-103FM יום לאחר האירוע סיפר סיריוטי: "ישבו ברחוב כמה אברכים וברגע שהבינו שאני עיתונאי הם התחילו לכנות אותי בוגד. בכדי לשמור על אווירה תקינה אמרתי שאני מ'ישראל היום', אבל מבחינתם זה לא שינה כלום והם אמרו שכולם אותו הדבר".
 
לדברי סיריוטי, "באותו הרגע אחד האברכים חסם לי את הכביש, ומנע ממני לנסוע. קיבלתי אגרוף לפנים, בעיטה. מישהו ניסה לדקור אותי בבטן. זה היה כמו בסרטים - בכל אגרוף עפו לי שתי שיניים. הם היו בטירוף ורצו לעשות עליי לינץ'. הייתי מבולבל, ובזכות עוברת אורח שניסתה להגן עליי בגופה הצלחתי להגיע למשטרה הקרובה ואז התעלפתי אצל היומנאי".