תאונת דרכים קשה הבוקר (ראשון) בין משאית ומיניבוס סמוך לדרך אלוף שדה לכיוון מערב באזור רמת גן. מדובר ברכב הסעות שהסיע 8 פועלים, התנגש בחלקה האחורי של משאית, וקבינת הרכב נלכדה תחתיה. פרמדיקים של מד"א קבעו את מותם של שניים מהנפגעים כעבור זמן קצר. נוסע פונה במצב קשה ועוד חמישה פצועים נוספים פונו במצב קל עד בינוני לבית החולים שיבא בתל השומר והועברו להמשך טיפול ביחידה לרפואה דחופה בבית החולים. כביש 4 נחסם לתנועה לשני הכיוונים. 



פראמדיק מד"א שמחה סימנדוייב שניהל את הטיפול הרפואי בזירה סיפר: "כשהגענו למקום בכוחות גדולים ראינו את הרכב המסחרי שהיה לכוד מתחת לחלקה האחורי של המשאית. 3 פצועים בהכרה שכבו בסמוך לרכב ו-5 פצועים היו לכודים בתוכו. ביצענו מיד בדיקות רפואיות בפצועים ופינינו אותם במצב בינוני וקל לבית החולים. במקביל לפעולות החילוץ המורכבות של לוחמי האש פתחנו במקום עמדת טיפול מתקדמת אליה חולצו הלכודים. 2 מהלכודים היו מחוסרי הכרה וסבלו מפגיעות רב מערכתיות קשות ביותר ולאחר הבדיקות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם בשטח ושלושת הפצועים הנוספים שנפגעו באורח קשה ובינוני פונו בניידות לטיפול נמרץ שלנו לבית החולים שיבא הסמוך תוך המשך טיפול רפואי מציל חיים".



חובשת רפואת חירום במד"א סיסיליה לויטס סיפרה: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, הרכב המסחרי שהסיע מספר נוסעים היה לכוד מתחת לחלקה האחורי של המשאית ולוחמי האש חילצו ממנו את שמונת הפצועים. יחד עם כוחות גדולים נוספים של מד"א ביצענו בדיקות רפואיות לפצועים שסבלו מפציעות בדרגות שונות, 6 פצועים פונו לבתי החולים שיבא בתל השומר ובלינסון ו-2 נוספים מטופלים בשטח".



בתאונה בין שני כלי רכב ביום חמישי האחרון, בכביש 40 סמוך לצומת שיזפון, נהרגו שני בני אדם, אשר נלכדו ברכב הבוער. שלושה פצועים נפגעו במצב בינוני-קשה. ביום שני האחרון נהרגו שני רוכבי אופניים מפגיעת רכב בכביש 5511, סמוך למחלף הדרים. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו להם טיפול רפואי ראשוני, ולאחר ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותם. כמו כן, הוענק טיפול רפואי גם לנהג הרכב הפוגע, שנפצע באורח קל בתאונה הקטלנית.