הפרקליטות הגישה הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד טארק כורד, הנהג בן ה-19 שפגע בכלי רכבם של בני משפחת רימל בכביש 443, והביא למותן של ציפורה רימל ז"ל ובתה נועם רחל ז"ל בחודש שעבר. כורד מואשם בשתי עבירות של המתה בקלות דעת, עבירות של חבלה חמורה, שלוש עבירות של פציעה ונהיגה במהירות מעל המותר. 

בתחילת השבוע ערכו בפרקליטות שימוע לנהג, בו הודיעו לו על הכוונה להעמידו לדין. כורד התנגש ברכב המשפחה לאחר שנסע במהירות מופרזת וכתוצאה מכך נהרגו האם והבת בת השלושה שבועות, האב אפרים נפצע באורח קשה והבן איתי בן ה-12 נפצע באורח אנוש. בתאונה נפצעו ארבעה בני אדם נוספים, אחד מהם באורח קשה, לאחר שהנהג פגע בעת נסיעתו בשלושה רכבים נוספים.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד רחל אהרוני-זאבי מפרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), הנאשם, תושב הכפר עקב, נסע ברכבו מקלנדיה לכיוון צומת עטרות, ומשם בכביש 45 לכיוון מערב, כשהוא נוסע בנתיב האמצעי מתוך 3 נתיבים בכיוון נסיעתו.  נוכח העובדה שרכש את הרכב מספר ימים מועט לפני כן, החליט הנאשם לבצע "נסיעת מבחן" ברכב, כדי לבדוק כיצד הרכב מגיב במהירות נסיעה גבוהה. במהלך הנסיעה הגביר את מהירות נסיעתו בדרך עד כדי מהירות של כ-170 קמ"ש.

טארק כורד. צילום: נתי שוחט, פלאש 90
טארק כורד. צילום: נתי שוחט, פלאש 90

עם התקרבו לצומת היה שדה הראיה של הנאשם פתוח והרמזורים המוצבים בצומת הראו אור אדום. באותה עת עמדו בצומת ברמזור אדום מספר כלי רכב נוספים. הנאשם, אשר הבחין ברמזור האדום והיה מודע למהירות נסיעתו כחלק מנסיעת המבחן, לא האט את מהירות נסיעתו וכ-40 מטרים מקו העצירה של הצומת פגע עם חזית הרכב בחלק האחורי של הרכב של משפחת רימל ופגע בהמשך ברכבים נוספים. כתוצאה מהפגיעה, הסתחרר הרכב של משפחת רימל ופגע ברכב נוסף, כאשר מעוצמת המכה הועף גם הוא קדימה למרחק של כ-35 מטרים.

במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם בקלות דעת, תוך שהוא נוטל סיכון בלתי סביר לאפשרות גרימת מותם ופציעתם של עוברי הדרך, למותן של ציפורה רימל ז"ל ושל נועם רחל ז"ל. בנוסף חבל הנאשם חבלה חמורה שלא כדין באפרים ובאיתי רימל וגרם לפציעתם של שלושה נוספים. כמו כן, נהג הנאשם במהירות בלתי סבירה, נהג ברכב ללא ביטוח וגרם נזק לרכוש.
 
הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להאריך את התנאים המגבילים בהם מצוי הנאשם, הכוללים מעצר בית מלא ופסילת רישיון, עד לתום ההליכים נגדו.