גבר כבן 35, תושב תל אביב, החשוד בהתחזות לרופא יובא היום (רביעי) לדיון בבית המשפט לצורך הארכת מעצרו, זאת לאחר שכוחות המשטרה עצרו אותו אתמול בשיתוף פעולה עם משרד הבריאות ואגף האכיפה והפיקוח.

הגבר נעצר בחשד להתחזות לרופא, קבלת דבר במרמה והתחזות לבעל תעודה. על פי החשד, הוא טיפל במטופלים במשך שנים כשהוא מתחזה לרופא דרמטולוג. בשנים האחרונות, ביצע החשוד פעולות רפואיות וקוסמטיות שונות במטופליו, המותרות לביצוע רק על ידי רופא מוסמך.

המתחזה נהג לשכור חדרים בקלינקות שונות בשכונת רמת החייל בתל אביב וכן באזור בני ברק, שם קיבל את מטופליו. כחלק מהטיפול, נהג לערוך טיפולים קוסמטיים הכוללים הזרקות של חומרים שונים. בנוסף, המתחזה הקים אתר אינטרנט בו הציג את עצמו כרופא, שם הזמין לקוחות המעוניינים בשירותיו להשאיר את פרטי ההתקשרות שלהם. לאחר שעשו כן, נהג החשוד להתקשר אליהם תוך שהוא מתחזה למזכירה, והציע להם טיפולים שיבוצעו על ידי הרופא. 

לפי החשד, בעקבות הטיפול שהעניק, אחת מלקוחותיו אושפזה בבית החולים, בעוד שלאחרת נגרם עיוות בשפתיים בעקבות הזרקת בוטוקס. בנוסף, נגרם נזק ללקוח נוסף במסגרת הליך מתיחת עפעפיים. 

החשוד נעצר כבר בחודש שעבר בעקבות תלונה שהתקבלה ממטופל שחשד כי מדובר במתחזה. בעקבות התלונה, פתחה המשטרה בחקירה סמויה שהובילה אל מספר מטופלים נוספים שסיפרו על נזקים שונים שנגרמו להם כתוצאה מהטיפולים.

כאמור, החשוד נעצר אתמול וברשותו נתפסו מזרקים, מחטים וחומרים רפואיים המותרים בהחזקה ושימוש רק על ידי רופא מוסמך. יש לציין כי המתחזה כבר נחקר בעבר, אך לא הובא לבית המשפט. כעת, לאור ריבוי התלונות שהביאו למעצרו, הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט.