קשיש בן 78 מפתח תקווה נעצר היום (שלישי) בחשד שאנס צעירה בת 25 ששכרה ממנו דירה באזור מרכז העיר. טרם הבאתו לחקירה פונה החשוד לבית החולים לאחר שהותקף נמרצות על ידי בן זוגה של הצעירה בן ה-34.

במשטרת פתח תקווה התקבלה תלונה מצעירה שטענה כי בעל דירה שאותה היא שוכרת ביצע בה עבירות אונס וכפה עליה יחסי מין, כל זאת בניגוד לרצונה. 

בעקבות הפרטים ביצעו בלשי המשטרה גם את מעצרו של בן זוגה, שתקף אותו, כאמור. השניים הובאו לבית משפט השלום בפתח תקווה, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם כדי להמשיך לחקור את האירוע.

עו"ד פאדי חמדן, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את הקשיש, מסר: "מדובר בקשיש ללא עבר פלילי. הוא שיתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה מפורטת להשתלשלות האירועים והכחיש את החשדות. בית המשפט קיבל את טענותינו והורה על שחרור הקשיש למעצר בית למשך חמישה ימים".

עו"ד ענת קירשנברג, שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את בן הזוג שנעצר, אמרה: "הגבר הוזעק על ידי גרושתו שדיווחה לו שבעל הדירה מנסה לאנוס אותה. הגבר הזעיק את המשטרה וכשהגיע לדירה פעל כדי למנוע מבעל הדירה לפגוע באישה. בית המשפט קיבל את טענותינו שהורה על שחרורו של הגבר".