מונתר עיסא, נהג אגד בקו 44 בירושלים, רק ביקש מנוסעת ובן זוגה שלא יעלו לאוטובוס עם כלב הפיטבול שלהם, כיוון שחל עליו איסור גמור להסיע כלבים, והוא עלול להיקנס. ההסבר שלו לבני הזוג לא היה לרוחו של הצעיר שהחליט להכות אותו ולשסות בו את הכלב, לא לפני שדאג להסיר את המחסום שרתם על פיו.

התוצאה כפי שתועדה הייתה קשה, לאחר שעיסא ננשך בכל חלקי גופו וספג חבטות שהשאירו צלקות, חתכים ודימום על גופו ופניו. אתמול, הגיש נהג אגד תלונה במשטרה שמנסה באמצעות הסרטונים והתמונות לאתר את בני הזוג כדי לחקור אותם באזהרה. 

נהג האוטובוס, מונתר עיסא שחזר את רגעי האימה באירוע התקיפה מאמש: "יצאתי על קו 44 בשעה 21:00 מרחוב חיל האוויר לפסגת זאב מזרח. כאשר הגעתי לתחנה בקניון פסגת זאב עלה מהדלת האחורית זוג עם כלב מסוג פיטבול. שאלתי את הזוג אם יש לכלב רסן ומיד בעל הכלב החל לקלל את אמא שלי, שאלתי אותו למה אתה מקלל והוא ניגש אלי מאמצע האוטובוס והחל לקלל ולהכות אותי עם המקל של המטאטא שנמצא מאחורי המושב שלי״. 

אוטובוס אגד, למצולמים אין קשר לכתבה, צילום אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש , פלאש 90)
אוטובוס אגד, למצולמים אין קשר לכתבה, צילום אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש , פלאש 90)

עוד הוסיף עיסא: ״ניסיתי להגן על עצמי, דוממתי מנוע, קמתי מהכסא וירדתי מהאוטובוס. בעל הכלב מיד שחרר את הרסן מהכלב ונתן לו הוראה לתקוף אותי, תוך כדי תקיפת הכלב גם הבעלים המשיך להכות אותי. בזמן המאבק שלי עם הכלב ובעליו בניסיון להגן על עצמי מפניהם, כל הסובבים הסתכלו ואף אחד לא התערב. לאחר זמן מסויים התוקף והכלב עזבו במהירות את המקום לא לפני שנגנב ממני הפלאפון , אוזניות אייר פודס חדשות וכסף (2800₪) שהיו ברשותי ונפלו תוך כדי מאבק״. 

מהנהלת אגד וועד העובדים הארצי של החברה נמסר בתגובה: ״אנו מגנים ומוקיעים את מקרי האלימות האלה, נהגינו אינם עוד יכולים לעמוד מנגד ולאפשר את התרחשותם של האירועים האלימים והבלתי נסבלים האלה, אשר פוגעים חדשות לבקרים במשרתי הציבור הנאמנים. אנו קוראים למשרדי הממשלה הנוגעים בדבר לעגן בחוק את זכויות הנהגים ולהגדירם כעובדי ציבור לכל דבר ועניין. כמו גם למצוא את הדרכים להגביר את ההגנה והביטחון של הנהגים בעת עבודתם אנו אף קוראים למשטרת ישראל אשר אנו סומכים ידינו עליה לאתר את התוקפים לעוצרם ולטפל בהם באופן מרתיע ובלתי מתפשר״.