הרצח בחולון: בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שישי) בחמישה ימים את מעצרו של מנדפרו אלאזה, אשר רצח את בת זוגתו מסטואל לפני כעשרה ימים בדירה שבה התגוררו בחולון.

כזכור, בשבוע שעבר חזר אלאזה לזירת הפשע, כשהוא מלווה בכח משטרה גדול ובמצלמות המשטרה, כחלק משחזור הרצח של זוגתו. כפי שציינו אמש בדיון בבית המשפט, כוונתה של המשטרה הייתה לקיים את שחזור האירוע, וכבר הבוקר הובא החשוד, כאמור, לאותו בניין, כשהוא מוביל את השוטרים אל זירת האירוע ומתאר כיצד רצח באכזריות את רעייתו. 

זירת הרצח בחולון  (צילום: דוברות המשטרה)
זירת הרצח בחולון (צילום: דוברות המשטרה)

אירוע השחזור הסתיים תוך זמן קצר, וכשיצא החשוד מחצר הבניין שבו התגורר עם רעייתו וילדיהם, הוא כיסה את פניו וזכה לקריאות משכנים מהבניינים הסמוכים. אחד מהם צעק לעברו: "מנדפורו, למה רצחת אותה? חשבת שהיא בוגדת בך?". אחר הוסיף: "אפס, אתה אפס, מנדפורו אתה אפס". זאת, במקביל להכנסתו לאחת הניידות שפתחה בנסיעה חזרה למשרדי החקירות, על מנת להשלים את החקירה.

לאחר שנלכד מנדפורו בתום מצוד משטרתי, הוא הודה ברצח רעייתו ומסר לחוקרים גרסה לפיה ביצע את הרצח, מאחר וחשד כי רעייתו בוגדת בו. "היא שכבה עם החבר הכי טוב שלי, לא יכולתי לשלוט בזה והחלטתי לגמור אותה", אמר לחוקרים.