המשטרה עצרה הבוקר (שלישי) חשוד באונס קטינה ברמת השרון. החשוד הוא תושב ירושלים כבן 25, אשר על פי החשד הכיר באפליקציה ילדה כבת 13 וקבע להיפגש עימה בגינה ציבורית בעיר מגוריה.

מהחקירה הראשונית עלה כי החשוד השקה את הקטינה באלכוהול ובהמשך אנס אותה. החשוד נעצר במקום לאחר שניסה להימלט מהשוטרים שהוזעקו למקום הימצאם. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של החשוד בשלושה ימים.

החשוד נעצר לאחר שבחור שעבר בחצות ליד גינה ברמת השרון ראה את החשוד גוחן מעליה, והזעיק שוטרים שדלקו אחריו ועצרו אותו. בחקירתו אמר החשוד כי השניים שתו לשוכרה והוא אינו זוכר מה קרה באירוע. מהבירור הראשוני עלה חשד כי הצעירה נאנסה, כאמור. במשטרה ממתינים לבדיקת חוקרת ילדים מפאת גילה ולבדיקתה בבית החולים וולפסון.

הפוסט שכתב חושף הפרשה (צילום: פייסבוק)
הפוסט שכתב חושף הפרשה (צילום: פייסבוק)

כזכור, בית המשפט האריך לפני כשבועיים בארבעה ימים את מעצרו של גבר בן 41 מיהוד, החשוד באונס צעירה בת 26 בהרצליה. מחומר החקירה עולה כי הצעירה עלתה אתמול בשעות אחר הצהריים על טרמפ בסמוך למצפה ים בהרצליה ונהג הרכב הציע להסיע אותה לביתה ברמת גן. במהלך הנסיעה, הנהג החשוד סטה ממסלול הנסיעה, עצר בצד הדרך ושם, על פי החשד, אנס את הצעירה.