מגוון עבירות מין בקטינים: תושב השרון בן 39 נעצר היום (שלישי) בתום חקירה סמויה שנוהלה אחריו, בחשד למעורבות בעבירות מין חמורות בתוך המשפחה. במסגרת מבצע משטרתי להגנה על קטינים ברשת, בוצע חיפוש בביתו של החשוד, במהלכו נמצאו אמצעי אחסון דיגיטליים וכן סמים לשימוש עצמי.

החקירה בעניינו החלה בעקבות דיווח של הורים לקטינה בת 9, שסיפרו על פרופיל חשוד באפליקציה להעברת מסרים חברתיים. לדבריהם, בעלי הפרופיל יצר קשר עם בתם וניהל עמה קשר הכולל התכתבויות בעלות אופי מיני, תוך ביצוע מעשים מגונים.  

במסגרת החקירה שנערכה בביתו של החשוד, נאספו על ידי החוקרים ראיות שהובילו לפתיחת חקירה נגדו. הממצאים הראשוניים העלו כי מעבר לדיווח על ההתכתבויות הפסולות, עולה חדש כי ביצע עבירות מין נוספות הכוללות אינוס של בתה הקטינה של בת זוגו. 

שוטרי יחידה 105 של יחידת 443 במשטרה פעלו בשיתוף פעולה ובסיוע של נציגי הרווחה של הרשות המקומית, ופעלו גם למעצר של בת הזוג של החשוד. בשל הטענות הקשות וכן חשד להזנחה מצד האם המעורבת, פעלו נציגי הרווחה להוצאה מהירה של ילדיה הקטינים למסגרות חירום. בתוך כך, בכוונת הפרקליטות להגיש בימים הקרובים כתב אישום נגד החשוד, זאת לצד המשך חקירתה של בת הזוג, החשודה בהזנחת בתה הקטינה, וכן אי מניעת מעשיו של בן זוגה.