תושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו נעצר במהלך הלילה (בין חמישי לשישי) בחשד כי תקף את חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק, כאשר הגיע לביקור בבית משפחת אלחלאק, המתאבלת על בנה איאד שנורה ע"י שוטרים בתחילת השבוע, לאחר שלטענתם חשדו כי התכוון לפגוע בהם.

ען"ד מאהר חנא שייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד בתקיפה אמר: "הצעיר הכחיש את כל החשדות, שיתף פעולה עם החוקרים סיפק אליבי. בית המשפט קיבל את טענותינו והורה על שחרור של הצעיר למעצר בית".

לאחר התקיפה, שהתרחשה אתמול בשעות הערב, סיפר גליק: "חטפתי מכות יבשות בכל הגוף. הגעתי למעשה לבית משפחת אלחלאק, מאז המקרה אני מאוד נסער כמו כל בית ישראל. באתי בשם אנשים שרוצים שלום בעיר הזו, כמחווה של רצון טוב".

גליק הוסיף: "לאחר שנכנסתי אל הבית והצגתי את עצמי, נכנסו כעשרה בחורים, תפסו אותי וזרקו אותי דרך המדרגות. לאחר מכן כ-30 איש התנפלו עליי בסטירות ומכות". עוד סיפר חבר הכנסת, שמצבו "אחד מבני המשפחה הגן עליי, ניסה להרחיק אותם. הם המשיכו בכל מעלה הרחוב עד שהגעתי לתחנת כיבוי אש מקומית, שם תפסתי מחסה והזמנתי משטרה ואמבולנס".

"חבל שאנשים לא מבינים שאלימות גורמת לכולנו נזק. רק היום עשינו תפילה משותפת לשלום ופיוס בארה"ב. נמשיך לפעול למען השלום ואף אחד לא יצליח לשבור אותם. ללא בן המשפחה שהציל אותי, ייתכן וחיי לא היו ניצלים", סיכם חבר הכנסת לשעבר, שמצבו הוגדר קל.