חשד לניסיון רצח וניסיון התאבדות במודיעין עילית: היום (שבת) בשעות הערב, דווח למשטרה על בן 40 שנמצא שרוע ברחוב, לאחר שככל הנראה קפץ מגובה בניסיון לשים קץ לחייו.

צוות מד"א שהגיע למקום, פינה אותו במצב קשה עם פציעה רב מערכתית, כשהוא מורדם ומונשם, לבית החולים שיבא בתל השומר. בסריקה שערכו שוטרים הם איתרו באחת הדירות בבניין, אישה כבת 37 עם סימני דקירה בכל חלקי גופה. הצוות הרפואי מיהר לתת לה טיפול ראשוני ופינה גם אותה בניידת טיפול נמרץ לשיבא בתל השומר.

חוקרי המשטרה והמעבדה לזיהוי פלילי (מז"פ) החלו בחקירה לנסיבות האירוע. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בניסיון רצח וניסיון התאבדות, כשהבעל דקר את האישה מספר פעמים הוא קפץ ממרפסת ביתו לרחוב במטרה לשים קץ לחייו. החקירה בראשיתה, פרטים נוספים בהמשך. מפרטים ראשונים של האירוע עולה כי לבני הזוג אין ילדים וכי לא נרשם רקע לאלימות ביניהם.

פרמדיק מד"א אורן קיינר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב בסמוך לבניין כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעה רב מערכתית. תוך כדי הטיפול הרפואי שכלל הנשמה הבנו שיש פצועה נוספת באחת הדירות בבניין. התחלנו את הפינוי הדחוף לבית החולים כשהצוות הנוסף עלה לדירה".

הפרמדיקית טל מורג סיפרה: "כשנכנסו לדירה ראינו את הפצועה, אישה בת 37 שהיא בהכרה מעורפלת עם פציעות בגופה. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים, הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה במצב קשה ולא יציב לבית החולים".

חברת הכנסת אורלי פרומן (יש עתיד-תל״ם) אמרה בתגובה לאירוע הקשה: "לפני כשבוע שבתי והתרעתי, מעל בימת מליאת הכנסת, מפני מקרה הבלהות הבא של רצח אישה על ידי בן זוגה, והנה זה הגיע מהר מן הצפוי. מי דואג לזו שעלולה להיות הקורבן הבא? מתחילת השנה נגבו חייהן של 10 נשים! מדובר בכישלון מתמשך, בתופעה גואה בחברה הישראלית. אי הטיפול בנושא מעיד על סדר העדיפויות המעוות של הממשלה ושל העומדים בראשה".

"אלימות נגד נשים אינה גזירת גורל ואסור לנו להשלים עם המצב. אני קוראת למימוש התוכנית הלאומית נגד אלימות כלפי נשים במלואה, ולהגדרת יעדים נוספים ודחופים לטיפול בתופעה המזעזעת הזו", אמרה חברת הכנסת.