הסכסוך מחריף: רונית כ"ץ, רעייתו של שר האוצר ישראל כ"ץ, הגישה היום (שלישי) מכתב לחה"כ מיקי זוהר, בו היא דורשת ממנו באמצעות עורכי דינה להתנצל בפנייה על התבטאויותיו האחרונות בנוגע לעסקייה, במהלך דיון בוועדת הכספים, וכן אף איימה בתביעת לשון הרע באמצעות עו"ד נבות תל צור.

במכתב נכתב: "דבריך שקריים, חסרי כל בסיס, אין בהם שמץ אמת והם מהווים הוצאת לשון הרע ודברי דיבה מהסוג החמור ביותר, הואיל והם טומנים בחובם פגיעה אנושה בשם הטוב, ביושרתם ובכבודם של מרשתנו ושל בעלה שר האוצר."

עוד הוסיף :"לאור חומרתם של הדברים הנך נדרש בזאת להימנע מחזרה כלשהי על הפרסום הפוגע וכן לחזור בך מן הדברים שאמרת ולהתנצל בפני מרשתנו על הפגיעה בה בתוך 48 שעות מקבלת מכתבנו זה והכול בנוסח ובהבלטה ציבורית ההולמים את הפרסום הפוגעני". 

כזכור, יו"ר הקואליציה, מיקי זוהר, ושר האוצר ישראל כ"ץ התעמתו בוועדת הכספים, לאחר שהראשון טען כי "שר האוצר מנותק מהעם". בתגובה השיב לו כ"ץ: "אתה דואג לבעלי האולמות כי לבן דוד שלך יש אולם". זוהר ענה: "שאני אדבר על העסקים של אשתו של ישראל כץ?".

מחה"כ מיקי זוהר נמסר: "אני לא מתכוון להתייחס לשטויות. בזמן משבר הקורונה שפקד אותנו, זו העת לפעול אך ורק למען אזרחי ישראל מבלי להתעסק בשטויות שלא באמת מעניינות אף אחד".