ניצב בדימוס דוד צור, לשעבר מפקד הימ"מ ומחוז ת"א במשטרת ישראל, שוחח הבוקר (חמישי) עם ניסים משעל וגיא פלג על אופן הטיפול בהפגנות האלימות בתל אביב ובירושלים, ואמר: "אין ספק שיש פה אתגר מאוד משמעותי למשטרה בתקופה של כאוס פוליטי, כלכלי ובריאותי". הוא הדגיש ב-103FM כי "המצב הזה שבו כבר שנתיים אין מפכ"ל מייצר, לכאורה, מצב שבו כל פעולה ניתנת לתרגום כדי לנסות למצוא חן. זה לא תמיד כך, אבל אפשר בהחלט לפרש את זה כך".

הוא מתח ביקורת חריפה על השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, ואמר כי "למערכת הפוליטית יש השפעה על המשטרה, אך זו בעיקר תודעתית ולא באה לידי ביטוי בשטח". צור הסביר: "יש פה שר חדש, עם אג'נדה, שללא ספק רוצה לפנות ל'בייס' שלו, ונחצים פה כל מיני קווים, גבולות גזרה, בין עבודת שר לעבודת משטרה". הבכיר לשעבר הוסיף כי "אנחנו רואים גם את ההתכתשויות הפוליטיות. זה די מזכיר לי את תקופת ההתנתקות, שבה גם ניסו לצבוע את המשטרה בצבעים פוליטיים".

"המשטרה, בסך הכול, מנסה להתמודד עם אתגרי ההפגנות והאלימות", הדגיש והודה כי טיפול המשטרה בהפגנה האלימה ביום שלישי בערב היה כשל. "מחוז תל אביב חייב לתחקר היטב את האירוע, שבו הבלשים והשוטרים שהגיעו לזירה הזו לא הצליחו למנוע את האירוע", אמר, והוסיף: "במקרה הזה - יש פה כישלון".