התפתחות בפרשת ההתעללות בפעוטון ברמלה: בעלת המעון נחקרה אמש בחשד לעבירה על חוק הפיקוח על המעונות. עם סיום חקירתה שוחררה למעצר בית בן שלושה ימים בתנאים מגבילים. כזכור, אמש הוארך מעצרן של ארבע סייעות החשודות בהתעללות בתינוקות ובפעוטות במעון, ומעצרן של שתיים מהן הוארך בפעם השנייה.

בעלת הגן נחקרה באזהרה, וככל שתידרש היא תזומן לחקירה נוספת. היא מכחישה כי היא יודעת על המתרחש בגן. היא קראה לסייעות "מפלצות" במהלך הדיון, אך ההורים לא מאמינים לגרסתה ומשוכנעים כי היא ידעה על הנעשה. הם מתחייבים להמשיך במאבקם עד להשגת צדק, לדבריהם.

שתיים מהסייעות, שנעצרו כאמור בחשד לאלימות כלפי פעוטות בגן, הובאו לחקירה ביום רביעי בערב, ובסיומה הוחלט לעצור אותן ולהוביל אותן לבית משפט השלום בראשון לציון, שהחליט להאריך את מעצרן. 

בתוך כך, בפרשת התעללות נוספת התירה שלשום השופטת זהר דיבון סגל מבית משפט השלום בראשון לציון לפרסום כי נירית שויד בת ה-47 ורוחמה סעד בת ה-37 הן הסייעות המועסקות במעון פרטי בשפלה, שנעצרו יום קודם לכן בשעות הערב בחשד שנהגו באלימות כלפי פעוטות בטווח הגילאים שבין חצי שנה ל-3. השופטת ציינה בהחלטה להאריך את מעצרן בשלושה ימים נוספים, כי מסרטונים עולה כי הסייעות נהגו באלימות באופן תדיר.