המשטרה עצרה צעיר בן 22 בחשד שתקף את בת זוגו במספר מקרים שונים, וחטיבת התביעות של המשטרה הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים. מהחקירה עלה כי, בין היתר, תקף אותה הצעיר לאחר שלטענתו לא הכינה דגים לשבת, ובפעם אחרת לא הייתה מוכנה לבוא איתו לבית הכנסת. במסגרת זו, החקירה העלתה כי הוא זרק לעברה גפרורים בוערים ואיים להרוג אותה אם לא תהיה עמו.

החקירה החלה לפני כשבוע, עם קבלת ההודעה במוקד 100 מחתן שטען, כי גבר אחר תוקף גברים אחרים במהלך חתונתו שהתקיימה בבית כנסת בקרית שמונה. עם קבלת ההודעה הוזעקו שוטרי משטרת ישראל לחתונה גבו עדויות, אספו ממצאים ופתחו בחקירה. החקירה העלתה, כי הרקע לקטטה בחתונה הייתה אי שביעותם של אחיה וגיסה של הקורבן מיחסו של הצעיר בן ה-22 כלפיה. יש לציין כי לשניים ילד משותף.

עוד העלתה החקירה, כי התקיפות התקיימו מצד הנאשם פעם אחת לאחר שרגז עליה מאחר ולא הכינה לו סיר דגים לשבת, פעם אחרת מאחר וסירבה לבוא עמו לבית הכנסת מאחר ולא היה לה לבוש צנוע. בפעמים אחרות הוא הכה אותה, איים עלייה שיהרוג אותה אם לא תהיה עמו,  זרק סכין לעבר רגלה ואף גפרור בוער בזמן שהחזיקה בתינוקת המשותפת שלהם. 

הנאשם, תושב נהריה, נעצר על ידי השוטרים ואז התקשר לקורבן ואמר לה לשמור לו אמונים ולבוא לתחנה ולהביא לו סיגריות. בתום חקירה זריזה הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות של המשטרה אשר הגישה, כאמור, כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבית משפט השלום בקרית שמונה, בגין עבירות של איומים, תקיפה הגורמת חבלה של ממש ותקיפת סתם. בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והורה על מעצרו עד החלטה אחרת.