פרשת האונס במלון הים האדום באילת: בית משפט השלום באשקלון נעתר היום (רביעי) לבקשת צוות החקירה המיוחד (צח"מ) של מרחב לכיש החוקר את הפרשה והאריך בארבעה ימים מעצרם של שניים מהקטינים החשודים במעורבות בפרשת אונס הקטינה בת ה–16. בנוסף דחה בית המשפט בקשת ערעור של קטין נוסף והאריך את מעצרו ביומיים.

כפי שציינו במהלך השבוע, בכוונת המשטרה לבצע מעצרים נוספים בפרשה של חלק מהמעורבים שפענוח זהותם טרם הושלם. על פי הערכת החוקרים מדובר במעצר של שניים עד שלושה חשודים נוספים שמתועדים בסרטון ומידת מעורבותם נבחנת בימים אלו. צריך לזכור כי את הפרשה מלווה פרקליטה ממחוז דרום והיא מכווינה את החוקרים בגיבוש הראיות סביב החשודים כל אחד על פי חלקו.

נוכל להדגיש על פי גורמים המעורים בפרטי החקירה כי ככל שהחקירה מתקרבת אל הישורת האחרונה, מסתמן כי מתהדקת החגורה סביב מספר חשודים כאלה שנטלו חלק פיזית באונס עצמו ואחרים שחלקם מתבסס על אי מניעת הפשע ואי דיווח . במשטרה ובפרקליטות מתבססים על עדותה המהימנה והעקבית של קורבן העבירה שמקבלת חיזוק בנקודות מרכזיות בפרשה בגרסתה של חברתה .

אותה חברה שישבה עם הקטינה בעת שקבוצת הצעירים שתתה לשוכרה עזבה בשלב כלשהו את המלון כדי לקנות מים ואוכל . היא התעכבה כשעתיים וכששבה לחדר שבו הותירה את חברתה הדלת היתה נעולה וניסיונותיה לפתוח את הדלת לא צלחו. צעירה נוספת ששהתה בחדר סמוך הבחינה בהמולה במסדרון אבל לא ידעה על המתרחש בחדר.