בתחנת המשטרה באשקלון נחקרת תלונה שהגישה היום (חמישי) רופאה נגד רב מוכר מאזור הדרום, לו היא מייחסת חשדות למעשים מגונים שביצע בגופה בעת שהגיעה אליו להתייעצות. לטענת הרופאה, אותו רב הנחה אותה להרים את חולצתה, נגע לה בחזה והתבטא מולה באמירות בוטות.

מתלונת הרופאה עולה החשד כי בעת שהגיעה לקבל ברכה, רב מקובל באזור הדרום ניצל את המפגש עמה על מנת להשפיל אותה ולבצע מעשים מגונים בגופה. בתלונה שהגישה היא טוענת כי הרב אמר לה כי הנו בעל כוחות והוא סבור כי יש לה בעיה בחזה, וביקש ממנה להרים את חולצתה, טען שהחזיה מפריעה לו לאבחון וביקש כי תסיר אותה, או אז נגע לה בחזה ואמר: "עכשיו אני מבין למה בעלך אוהב אותך". 

לדבריה היא חשה מושפלת, בעיקר לנוכח העובדה שהיא יודעת שהוא לא רופא, אולם על סמך המלצות שקיבלה מבני משפחה וקרובים היא נאותה לבצע את שהנחה אותה.

עו"ד סוזי סיני עוז ארניה המייצגת את המתלוננת, טוענת כי מדובר ב"רב בעל שם שלפתחו מגיעות דמויות מפתח בחברה על מנת לקבל את ברכתו ועצתו. רב מקובל שממתינים שבועות כדי להגיע אליו, ולמרות כל זאת, לאור המעשה שעשה, מדובר באירוע חמור שגרם להשפלתה של מרשתי. לאור פניות אליי, אני מאמינה שיש כאן נשים נוספות שנפלו קורבן למעשים דומים ואני מניחה שעד ראשית השבוע חלקן יגיעו להתלונן במשטרה".