הוארך בארבעה ימים מעצרה של האם החשודה בהתעללות וגרימת חבלות לבנה הפעוט בן ארבעה חודשים. בטרם החליטה שופטת בית משפט השלום, דורית בונדק על הארכת מעצרה, היא מתחה ביקורת על התנהלות המשטרה שרצתה לשמור על חיסיון פרטי החקירה מחד, אך מאידך לא ידעה להסביר כיצד הגיעו פרטים מתוך החקירה לידי התקשורת. היא כתבה כי היא סבורה שפרשה זו צריכה להיות חשופה, והיא מסוקרת בהרחבה ובצדק רב. 

לגבי החשודה עצמה קבעה השופטת כי מחומרי החקירה עולה כי לפעוט נגרמו שברים, ככל הנראה ממכות אותן ספג, וכן שטפי דם בראשו שמקורם בחבלה. כמו כן, ציינה כי לא מדובר באירוע אחד. לדבריה, בדיקה שנעשתה לפני כחודש בפעוט הייתה שטחית ולא נמצא חשד להתעללות, אולם היום למרבה הצער המצב שונה. השופטת ציינה כי היא עיינה בשנית בעדותו הסדורה של מנהל מחלקת טיפול נמרץ בבית החולים "ברזילי" באשקלון, ד"ר מיכאל קליינן, שתיעד את החבלות והסימנים בגוף הפעוט ולטענתו ישנם סימנים שאינם טריים, ככל הנראה.

בניגוד לאב, האם טענה בעדותה כי זיהתה את הסימנים, אבל פירשה אותם לכל הפחות בצורה מקלה. לדבריה, היא ראתה כתמים בגבו, ולטענתה לא היא ולא בעלה הפילו את הפעוט, אך ייתכן שהוא קיבל מכה. "החשודה דיברה מדם לבה, בכתה במהלך הדיון וביקשה להיות ליד בנה הפעוט. בשלב זה לא מונחת חוות דעת משפטית אשר יהא בה כדי לשפוך אור של ממש ביחד לחקירת החשדות. עם זאת, התמונה המונחת בפני בית המשפט כעת היא כזו המלמדת על קיומו של חשד סביר הקושר את החשודה לעבירות המיוחסות לה". 

השופטת התייחסה בעיקר לעובדה שהחשודה אישרה שידעה על הסימנים ועל החבלות בגופו של בנה, אולם לא עשתה דבר כדי לברר את מהות הסימנים הללו, ועל כן החליטה להאריך את מעצרה. אתמול האריך בית משפט השלום באשקלון את מעצרו של האב עד יום ראשון. 

בהחלטתו להאריך את מעצר אבי התינוק אתמול, ציין השופט כי "הגם שיכל להסביר את סימני החבלה בקרקפתו של הפעוט, לא ידע או בחר שלא להסביר מאין אותם סימנים". "לא שמתי לב, מה אני יכול להגיד לך?", ענה האב לחוקרת המשטרה. תשובתו לא השביעה את רצונו של השופט שהחליט, כאמור, להאריך את המעצר. 

עו"ד שרון וקנין, המייצג את ההורים, אמר אתמול: "מדובר בזוג הורים צעירים שהמשטרה חושדת כי הם פגעו בפעוט שלהם. ההורים מכחישים מכל וכל קשר לפגיעה בפעוט. הם ערים לכך שיש סימני חבלה על הפעוט, ובהחלט מסכימים שצריך לחקור את הנושא, אולם לטענתם אין להם קשר לכך. האב שנושא בתעודה של מעסה רפואי ניסה אתמול לטפל בבנו הפעוט וליווה אותו לבית החולים".

מצבו של הפעוט אנוש ונשקפת סכנה לחייו.