אלימות במשפחה: גבר ואישה בשנות ה-30 לחייהם נפצעו היום (שישי) קשה באירוע אלימות ברחוב משה קול שבשכונת רמת בית הכרם בירושלים. בנוסף, אישה כבת 45 נפצעה קל בידה, ופונתה עמם לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק. פעוטה בת שמונה חודשים פונתה אף היא לבית החולים, אף שלא נפצעה. המשטרה עצרה חשוד בביצוע המעשה, ומסרה שכל המעורבים בני אותה משפחה.

כוחות המשטרה ומד"א בזירת האירוע בירושלים. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי אחיו של הגבר, בן 26, נכנס לביתם של אחיו ורעייתו והתנפל עליהם בסכין, תוך שהוא דוקר אותם בפלג גופם העליון. בני הזוג הצליחו להימלט מהדירה יחד עם בתם הקטנה, שלא נפגעה, והמתינו בחוץ לכוחות ההצלה. התוקף המשיך בשלו והחל לדקור גם את אמו, בת ה-45, ששהתה עם אחיו ורעייתו בביתם, ופצע אותה באורח קל.
כוחות המשטרה נאלצו לפרוץ לדירה מהכניסה האחורית, מחשש לחיי האם, לאחר שהתוקף נעל את עצמו בדירה עמה. משנכנסו השוטרים לדירה איים עליהם התוקף ונופף לעברם בסכין, עד שנעצר ונאזק לאחר שימוש באקדח טייזר. הוא נלקח לחקירה ובמשטרה בוחנים את מצבו הרפואי והנפשי, ומוסיפים לחקור במטרה לגלות את יתר נסיבות האירוע.
כוחות המשטרה ומד"א בזירת האירוע בירושלים. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פראמדיק מד"א ליאור לוי סיפר על זירת האירוע: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר והאישה יושבים בסמוך לכיכר ברחוב כשהם בהכרה וסובלים מפציעות בפלג גופם העליון ופעוטה שבכתה והייתה על הידיים. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים וחבישות, הכנסנו אותם לאמבולנסים ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים הסמוך כשמצבם קשה. בדקנו גם את הפעוטה שהייתה איתם, שלא נפגעה ולא נזקקה לטיפול רפואי. בהמשך ביצענו סריקות באזור ואיתרנו אישה כבת 45 שסבלה מפציעה קלה, חבשנו אותה ופינינו אותה במצב קל לבית החולים".

באירוע נוסף, גבר כבן 36 נפצע קשה באירוע ירי בקלנסווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים מאיר לקבלת טיפול רפואי.