גבר בן 51 נעצר היום (רביעי) בחשד שירה למוות באמו בת ה-73 ובאחיו בן ה-39 בכפר ריינה. על פי החשד, הוא ירה גם באח נוסף, שנפצע באורח קשה ופונה באופן עצמאי לבית החולים בנצרת. החשוד יובא מחר בפני בית משפט השלום בעיר, לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו. לא היו תלונות קודמות במשטרה לגבי המשפחה.

האירוע החל בעקבות דיווח למשטרה על אירוע ירי עם פצועים בכפר שבצפון הארץ, במסגרתו נמצאו האם, כשהיא ללא נשימה או דופק, ופצוע נוסף באורח קשה. כוחות משטרה הוזעקו למקום ובודדו את הזירה, והחקירה הוטלה על היחידה לחקירת פשעים במרחב עמקים. הנשק שככל הנראה שימש את החשוד במעשה נתפס, והרקע המתגבש לאירוע הוא סכסוך משפחתי. 

עם קבלת הדיווח, סיפרו פראמדיק מד"א עודאי בסול, וחובש רפואת חירום במד״א סופיאן ערפת: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לתוך הבית שבתוכו ראינו אישה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בה פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות. פצוע נוסף שכב בהכרה כשהוא סובל מפציעה קשה בגופו, הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם שכלל חבישות ועצירת דימומים, העלינו את שני הפצועים לניידות הטיפול הנמרץ ופינינו אותם לביה"ח כאשר האישה מפונה תוך ביצוע פעולות החייאה והגבר פונה במצב קשה ולא יציב". בהמשך, כאמור, נקבע מות האם ואחד מבניה.

בשבוע האחרון, אירוע ירי נוסף בצפון, בו חשוד בביצוע ירי לעבר סניף בנק בכפר מע'אר שבצפון נהרג במהלך חילופי אש עם המשטרה. החשוד השני בירי, בשנות ה-20 לחייו, נפצע באורח קל כתוצאה מהירי, ונמלט מהזירה. לאחר מספר שעות של מצוד אחריו, הוא נעצר.