בנו של אריה שיף, החשוד ברצח באדישות של מוחמד אל-אטרש שניסה לגנוב את רכבו בערד, הגיב היום (שבת) לראשונה לתקרית הטרגית וטען כי "באותה מידה זה היה עלול להיות אבא שלי שמסיים את הלילה בשקית גופות". כזכור, אתמול שוחרר שיף למעצר בית בתנאים מגבילים, לאחר שהשופט דחה את טענת המשטרה לפיה קיימת לגביו "רמת מסוכנות גבוהה". 

"אני אתייחס לזה פעם אחת לכל גיבורי המקלדת והמזגן שמברברים על כן סכנת חיים או לא", כתב בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו. "אבא שלי, הוקפץ משנתו באמצע הלילה עם תחתונים ונתקל בחוליית רעולי פנים, לא אחד ולא שניים, חולייה שלמה של פושעים רעולי פנים שלא יהססו לתקוף אדם מבוגר באישון לילה".

"הוא לא עצר לברר למי יש נשק או מי מהם צמא, הוא ביצע החלטה לפני שאחד מהם יחליט לפעול קודם. בדיעבד גילינו שראש חוליית הגנבים רעול הפנים לא היה חמוש, באותה מידה הוא יכל להיות וזה אבא שלי שהיה מסיים את הלילה בשקית גופות. סיטואציה מקפיאת דם לאדם בן 70, ואם זה היה אבא שלכם?".

כזכור, בתחילה נחשד שיף בהמתה בקלות דעת, אולם בהמשך השתנה סעיף החשד נגדו בעקבות הסרטונים שחשפה המשטרה מהזירה, בהם תועד שיף יורה אל עברו של החשוד וגורם למותו, בניגוד לטענתו הראשונה לפיה ירה לעבר גלגלי הרכב. שיף התנדב במשטרה ובשל כך החזיק נשק אישי באופן קבוע.