לאחר שהודה בכתב אישום מתוקן, שופט בית משפט השלום בתל אביב, שמואל מלמד, הרשיע היום (שני) את הבדרן נאור ציון בתקיפה ושלח אותו לתסקיר מבחן, שלאחריו יבקש סנגורו, עו"ד אבי עמירם, לבטל את ההרשעה פלילית.

על פי כתב האישום, אדם שחלף על פניו של ציון אמר לו, "היי נאור, אני מזהה אותך" והמשיך ללכת. ציון מצדו, פתח בריצה לעבר אותו אדם, סובב אותו באמצעות ידיו כך שעמד מולו והדף אותו לאחור תוך שאיים עליו: "למי אתה חושב שאתה מדבר? אני אזיין אותך״. לאחר מכן, הלם בו ציון בלסתו באמצעות אגרוף.

בדיון בתיק אמרה התובעת המשטרתית, עו"ד ענת גוש חלב: "הגענו להסדר שלפיו הנאשם יודה בעובדות כתב האישום המתוקן. ציון יורשע ויישלח לקבלת תסקיר בטרם הטיעונים לעונש. עמדת המאשימה להרשעה, לאור חומרת המעשים, כאשר מצופה כי דווקא הנאשם, שהוא דמות ציבורית, ידע לשלוט ברגשותיו ובמעשיו - גם אם היה מצוי באותה עת בסערה רגשית ונקלע לסיטואציה שאינו רגיל אליה. לאחר קבלת התסקיר, נציג את הרכיבים שאנו עותרים לענישה. בכל מקרה, נעתור במשותף לעונש של פיצוי"

"ההרשעה עלולה לפגוע בקריירה שלו בצורה אנושה. אמו הייתה על ערש דווי ונפטרה כעבור ארבעה ימים, הוא סעד אותה למעשה בשעות הכי קשות ואלו נסיבות האירוע. הוא שמע רעש וקללות ורצה לברר מה העניין". אמר עורך דינו אבי עמירם במהלך הדיון. כעת ימתינו לתסקיר המבחן בעניינו של ציון בכדי לנסות להגיע להסדר גם בשאלת העונש.