כתב המשפט של חדשות 13, אביעד גליקמן, שוחח הבוקר (שלישי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, על בקשתה של ציפי רפאלי לחנינה מהנשיא: "היא במצב רפואי קשה, אך אני משער שלא תקבל חנינה, אולי קיצור עונשה".

ציפי רפאלי מגישה בקשת חנינה, מה הפרטים? 
"היא מגישה אחרי כמה חודשים בכלא, בקשה לנשיא המדינה. היא טוענת כי בהתאם למצבה הרפואי, יש לה בעיות בלב והייתה לה בעיה בלב עוד לפני שנכסה לכלא והיא אושפזה. היא נמצאת במצב רפואי קשה, היא מדברת על תרומתה החברתית, מצרפת מכתבים של אנשים כאלו ואחרים כדי שהנשיא יראה שיש לה תרומה חברתית".

הוא הוסיף: "העניין מגיע למחלקת החנינות של משרד המשפטים. מי שחתום על בקשת החנינה, הן שתי עורכות דין, שאחת מהן היא אמי פלמור, מי שהייתה מנהלת מחלקת החנינות של משרד המשפטים, היא מבינה דבר או שניים בחנינה ולכן אני משער שהיא הצטרפה לעניין הזה. נשאר לראות מה מחלקת החנינות תמליץ".

ציפי ובר רפאלי ביציאה מהדיון, אבשלום ששוני

מה הסיכויים? כמה זמן נשאר לה?
"יש לה עוד זמן, היא רק ארבעה חודשים שם. אני משער שיהיה לה קיצור מסוים אבל אני לא חושב חנינה".

כזכור, רפאלי התחילה לרצות את עונשה בחודש ספמטבר, לאחר שבית המשפט אישר את הסדר הטיעון על ציפי ובר רפאלי. השתיים הורשעו במסגרת עסקת טיעון בביצוע עבירות מס, לפיו ציפי תרצה 16 חודשי מאסר בפועל, ובר תרצה תשעה חודשי עבודות שירות בלבד וכי השתיים ישלמו קנס כספי בסך 2.5 מיליון שקלים, נוסף ל-8 מיליון שקל שומת מס שהן חייבות.